שתף קטע נבחר

ברקוביץ' צפוי להצטרף לאימוני מכבי ת"א בחודש הבא

במכבי תל אביב מעריכים כי בשבוע הקרוב יגיעו עם איל ברקוביץ' לסיכום נוכח פגישות שכבר נערכו בין הצדדים. הקשר צפוי להצטרף לאימונים עם חזרתו מאנגליה. נציג האוהדים מקבל שכר מהמועדון

יממה לאחר שגברה על הפועל באר שבע ועלתה לשמינית גמר הגביע, החלו במכבי תל אביב בהכנות לעונה הבאה, כשהנושא המרכזי על הפרק הוא צירופו של הקשר איל ברקוביץ'. בקבוצה, למרות דברי הצינון של לוני הרציקוביץ' לאחר משחק הגביע, מעריכים כי בשבוע הקרוב יגיעו עם ברקוביץ' לסיכום נוכח פגישות שכבר נערכו בין הצדדים וכי השחקן יחל להתאמן במועדון כבר בחודש הבא, כשיחזור ארצה מאנגליה עם משפחתו.

 

בנוסף, דנו בקבוצה בעניינם של שחקנים מהסגל הנוכחי שאמורים לעזוב את המועדון. ההערכה היא שברונו רייס, אורן זיתוני ולירן שטראובר לא ימשיכו בקבוצה. שחקני הקבוצה קיבלו יום חופש וישובו היום לאימונים לקראת המשחק בשבת מול בית"ר ירושלים ואבי נמני, ב"טדי".

 

אבי סטרול, קפטן הקבוצה ששיחק מול באר שבע בגביע למרות המחלה, אמר: "אנחנו חייבים להמשיך ולשמור על היכולת שלנו, בעיקר בהתקפה, כדי שנוכל לנצח בטדי. שיחקנו טוב נגד ב"ש, ידענו לנצל את המצבים שהגענו אליהם ואני בטוח שנעשה זאת גם בשבת".

 

אורן זיתוני יחזור להרכב אחרי שנעדר מן המשחק האחרון בגלל השעיה. קשר נוסף, תמיר כהן, מנסה להתאושש מן הפציעה בברכו ורק היום יוודע אם הוא כשיר למשחק.

 

מכבי ת"א: נציג האוהדים יקבל שכר מהמועדון

 

במערכת היחסים בין קבוצת כדורגל לקהל נהוג שזרימת המזומנים היא חד כיוונית, מהאוהד למועדון - האוהדים רוכשים מנויים, חולצות ואביזרים ומעשירים את קופת הקבוצה. הנהלת מכבי תל אביב, במסגרת נסיונותיה להגיע להבנות עם פלגי האוהדים העסוקים במחאה מתמשכת, יצרה סדר עולמי חדש.

 

נציגי הקבוצה התקשרו לאחרונה לבעלי מנויים בנסיון לשכנעם להגיע למשחקי הבית ולתמוך בשחקנים, והשבוע הודיעה הנהלת מכבי כי מערכת היחסים המעורערת עם האוהדים שייכת לעבר וכעת יוצאים לדרך חדשה, כולל הסכם שלום - או לפחות הפסקת אש - עם ארגון "השחקן ה-12".

 


הקהל הצהוב בימים יפים יותר. צילום: ראובן שוורץ

 

בתמורה להתחייבותם סיכמו האוהדים עם בעלי מכבי, לוני הרציקוביץ, כי אחד מחברי הארגון ישמש בתור נציגם בהנהלת הקבוצה ויקבל במסגרת התפקיד שכר מלא. העובד החדש בקבוצה יהיה אחראי על הקשר עם האוהדים ועל ארגון מכירת הכרטיסים למשחקי הבית בבלומפילד.

 

במקביל הגיעו נציגי האוהדים והקבוצה להבנות בנוגע להפחתה של 15% במחירי הכרטיסים והמנויים ופגישות תיאום שבועיות עם גורמי האבטחה בבלומפילד,

 

על מנת לחדש את הכנסת אביזרי העידוד לתחומי המגרש. עוד סוכם על הגדלת מספר כרטיסי הנוער המוקצים לאוהדים הצעירים.

 

אבל עם כל הכבוד ל"שחקן ה-12", מתברר שיש עוד כמה שחקנים ביציעי מכבי תל אביב ולא כולם מסכימים להבנות החדשות עליהן הוכרז. אורי משיח ושי מזרחי, אשר הובילו בעבר את המחאה נגד הנהלת הקבוצה, אמרו כי "במכבי הגיעו להסכם עם חלק קטן מאוד מהאוהדים, אולי 15% שייכים לארגון 'השחקן ה-12'. אותם אוהדים מכרו את חבריהם ואת אבי נמני כאשר לא התעקשו על שובו לקבוצה".

 

משיח ומזרחי מבטיחים כי מחאת האוהדים אפילו לא קרובה לסיום. "לנציגי הארגון אין שום זכות לחתום על הסכם שכזה. אנחנו ורוב אוהדי הקבוצה, נמשיך למחות ולא נרכוש מנויים לעונה הבאה". כהוכחה לדבריהם, ניתן היה להבחין במשחק הגביע של הקבוצהמול הפועל באר שבע (1:3) כי רק אוהדים מעטים הטריחו עצמם לבלומפילד כדי לעודד את הקבוצה.

 


פורסם לראשונה 02/03/2005 19:38

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תומריקו
איל ברקוביץ'. המגעים נמשכים
צילום: תומריקו
צילום: ראובן שוורץ
אורן זיתוני. חוזר מפציעה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים