שתף קטע נבחר

שאראס על השלשה המנצחת: פיני העניק לי ביטחון

במכבי תל אביב עדיין חוגגים את הניצחון הדרמטי על סיינה, אבל יודעים כי ההפרש הנמוך עלול שלא להספיק לראשות הבית. פיני גרשון על ההחלטה לתת את הכדור האחרון לשאראס: "מכירים את האופי שלו"

במכבי תל אביב ממשיכים לחגוג את הניצחון הגדול על סיינה ביום חמישי בהיכל 'נוקיה'. בקבוצה, שתצטרך להירגע הערב ('א) במשחק ליגת העל מול רמת השרון ומיקי ברקוביץ', מדגישים כי עדיין לא הבטיחו את המקום הראשון בבית ביורוליג וכי ייתכן שההפרש המינימלי מול סיינה, ישפיע בסיום על המיקום בבית.

 

שרונאס יאסיקביצ'יוס, שקלע את השלשה המשוגעת לאחר 8 החטאות מעבר לקשת, אמר: "צריך קודם כל להירגע. ניצחנו בהפרש קטן מאוד וזה יכול לא להספיק. אי אפשר לדעת מה תהייה תמונת הבית בסיום הסיבוב, אבל ייתכן שנצטרך לנצח באיטליה כדי להבטיח את המקום הראשון".

 

על הקרדיט שהעניק לו פיני גרשון אמר: "בסך הכל הרגשתי טוב כשלקחתי את השלשות במשחק, אבל הן לא נכנסו. בסיום הגעתי במצב לא טוב, אבל פיני העניק לי ביטחון כשאמר לתת לי את הכדור. לקחתי זריקה טובה, אבל גם קודם לקחתי זריקות טובות ואני מאושר שהכדור צלל פנימה".

 

פיני גרשון, על ההחלטה לתת בסיום את הכדור לשאראס: "אנחנו כבר מכירים את שאראס ואנחנו יודעים שהוא שחקן שמנצח משחקים גדולים ולכן נתנו לו את הכדור בסיום. יש שחקנים שאלה הרגעים שלהם. זה האופי שלו".

 

על הניצחון המינימלי שעשוי לא להספיק לראש הבית, אמר גרשון : "יכול להיות שההפרש יקבע, אבל עדיין מוקדם".          

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי אף פי
שאראס. עניין של אופי
צילום: איי אף פי
צילום: טל שחר
גרשון. חוגג ניצחון
צילום: טל שחר
מומלצים