שתף קטע נבחר

העולם על פי גלית ורטהיים

גלית ורטהיים, מנהלת בי"ס לאיפור "איל מיקיאג'", התוודעה לעולם האיפור דרך עבודתה כדוגמנית ומאז היא הספיקה להקים עסק עצמאי מצליח ומשפחה. על תחום האיפור המקצועי בארץ יש לה רק מילים טובות ובראיון מיוחד לענבר שקד, מנהלת פורום איפור, היא מעניקה טיפים מעניינים לגולשות

גלית ורטהיים נשואה לבעלה חנוך, כבר שבע שנים והיא אם לשני ילדים בני ארבע ושלוש וחצי, גרה בדירה מקסימה בכיכר המדינה וגם מגדלת שני כלבים מתוקים.

 

מה גרם לך להגיע לתחום האיפור?

 

"תמיד אהבתי מלאכת יד ואומנות, בכלל תחום האסתטיקה מאוד משך אותי. בזמן הצבא וקצת אחריו,  דיגמנתי במשך חמש בסוכנות הדוגמנות "אימג" ואז התוודעתי לתחום האיפור המקצועי".

 

היכן רכשת את מיומנויות האיפור?

 

"לא למדתי במקום מקצועי, אלא תוך כדי כך שאיפרו אותי. לדעתי זו הלמידה הכי טובה. לאחר מכן התחלתי לעשות "טסטים" בחינם על דוגמניות ורק אחרי שנתיים נכנסתי ממש חזק לעניינים. כשהצטרפתי לצלם רון קדמי אז גם הגיעה תנופה רבה"

 

מה היה מסלול ההתקדמות שלך עד להקמת "איל מיקיאג'"?

 

"עבדתי כמאפרת במשך מספר שנים, צברתי ניסיון ואז הכרתי את חנוך, בעלי, איש עסקים.

צילום: זום 77

חשבנו ליצור משהו  ביחד ולשלב את התחום שלי ויצרנו קשר עם חברה בשם "איל מיקיאג'", שמוצריה היו מאוד אובים עלי. בחברה התלהבו מאוד מהעובדה שפונה אליהם מאפרת מקצועי ולא סתם אנשי עסקים. כך נולדה "איל מיקיאג'" בארץ".

 

לאיזה מראה איפורי את הכי מתחברת או אוהבת?

 

"אני אוהבת בעיקר "איפור נקי" שזה אומר, שאת נראית זוהרת, אבל לא מבחינים שאת מאופרת. בגדול אני אוהבת את כל סגנונות האיפור".

 

במהלך עבודתך מתחום האיפור, קרה לך שהתרגשת לאפר דמות ספציפית ?

 

"כן, את יצחק רבין ז"ל. איפרתי אותו ל CNN כאשר הוא קיבל את הפרס לנובל לשלום., אני זוכרת שנסעתי לכנסת, למשרד שלו ומאוד התרגשתי, עד כדי כך שרעדו לי הידיים. אני מאוד הערכתי אותו, כי הוא בכל זאת היה ראש הממשלה והיה לי הכבוד לאפר אותו. אני זוכרת שהוא היה באותו היום מאוד אדום ונחמד"

 

מהו המראה האיפורי לשנת 2005 ?

 

"ישנם כמה דברים מאוד אופנתיים כמו הצבעים החומים בגוונים של כתום חלודה. מאוד אופנתי כל "השימרים" - המראה המבריק, צלליות מבריקות וגלוסים כמובן. שפתונים בגווני חלודה, או גווני יין עמוק. לקראת האביב, כל האיילנרים חוזרים לאופנה, אבל בעיקר בצבעים, כחולים, ירוקים ופחות למלא את העין בצללית אלא יותר קו צבע לעין".

 

ידוע לך מה יהיה בעיקר בקיץ ?

 

"האיילנרים והצבע הורוד ימשיכו להיות אופנתיים והפנים המבריקות".

 

נסי להגדיר מהוא "מאפר טוב" בעינייך ?

 

"מאפר טוב צריך בעיקר "עין טובה" והבנה כשהוא רואה משהוא,

אז הוא יודע בדיוק מה צריך לעשות, מה להדגיש ומה להסתיר. האבחון המדויק, vכשרון ויד טובה השולטת במכחולים, הם הסוד למאפר טוב".

 

יש לך טיפים למאפר כדי לעזור לו להצליח ?

 

"להתאמן המון. הפרקטיקה מאוד חשובה בעיקר בתחומים של איילנר, ליפסטיק ושכלול הגישה האסתטית, במיוחד אם אתה רוצה להצליח וחולם שהאיפור יהיה העיסוק המרכזי שלך ולא כמשהו נוסף".

 

איך את רואה את התפתחות תחום האיפור בארץ ?

 

"לדעתי הוא מאוד מוצלח, ישנה מודעות גבוהה מאוד לאיפור בארץ, חברות איפור רבות מחו"ל נכנסות ומשקיעות בארץ ובעיקר איכות הצבעים עולה בהתמדה. הטרנדים החדשים ביותר מתחום האיפור מגיעים מהר מאוד לישראל".

 

איך את רואה את ההתקדמות של "איל מיקיאג'" בעתיד ?

 

"בארץ נפתחות חנויות ובתי ספר נוספים. בחיפה כבר קיים מוסד אחד ועתיד להפתח גם בירושלים. בכוונתנו ליישם את אותו מודל עסקי גם בחו"ל. חשבנו על רומניה כעל מדינה בעל מיקום ופוטנציאל מצויין, מאחר ותחום האיפור מתפתח שם בקצב מרשים".

 

האם ביום יום את מתאפרת ?

 

"אני שמה קונסילר מתחת לעיניים וקצת רוג' סומק ללחיים. אני לא משתמשת בצלליות או מסקרה. אני מעדיפה שלא להיראות מאופרת, אך עדיין שיהיה לפנים מראה זוהר. אני מעניקה נגיעות קלות של מייק אפ על הפנים ולאיפור ערב אני אוהבת להדגיש את השפתיים באודם בגווני החום והיין".

 

איזה טיפ איפור שווה במיוחד תוכלי להעניק לגולשות?

 

"רוג' על הלחיים (סומק) גורם לכל אחת להראות טוב,  כי הוא נותן מראה חי לעור הפנים. כמו כן, גם מעגל ריסים, אשר פותח את העין. ליום יום אני ממליצה על צלליות קרם שניתן למרוח אותן ישירות על העין, ע"י שימוש בצבעים בהירים ומתאימות לכל גיל".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חשוב להתאמן המון אם רוצים להצליח. גלית ורטהיים
מומלצים