שתף קטע נבחר

הפועל פ"ת דורשת לחקור את זריקת האבן

לאחר משחק הגביע בין הפועל פ"ת לבית"ר י-ם נזרקה אבן על אוטובוס אוהדי פ"ת. מנכ"ל הקבוצה דורש ממשטרת י-ם לחקור את האירוע

מנכ"ל הפועל פתח תקוה איל אברמוב שיגר אתמול (ג') מכתב למשטרת ירושלים ובו דרש לפתוח בחקירה עקבות האבן שנזרקה על אוטובוס אוהדי הקבוצה. התקרית אירעה ביציאה מאצטדיון 'טדי', לאחר משחק הגביע בו גברה פתח תקווה על בית"ר ירושלים 0:1 לפני שבוע.

 

לאחר התקרית טענו אוהדי הפועל פתח תקוה כי על אף סיכום מוקדם עם משטרת ירושלים לא התללוה לאוטובוס כח ליווי מטעם משטרת ירושלים. העתק מהמכתב ששלח אברמוב למשטרה הועבר גם להתאחדות לכדורגל.

 

במקביל, מתכוון יו"ר הקבוצה, ליאור שחר, לשגר מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, בו הוא דורש לזמן ישיבה דחופה בהשתתפות נציגי המטה הארצי של המשטר,ה על מנת לערוך תחקור בנושא זריקות האבנים על האוטובוסים של הקבוצה בצאתם למשחקי החוץ האחרונים.

 

בפתח תקווה התלוננו כי גם ביציאה מהמשחק בטדי וגם לאחר משחק החוץ מול הפועל חיפה ומכבי חיפה בקריית אליעזר, נפגעו אוטובוסים של האוהדים והשחקנים מזריקות אבנים ושום דבר לא נעשה. בנוסף, בשל הנזק שנגרם לאוטובוסים דורש שחר כי עד לישיבה בנושא תקפיא ההתאחדות סכום של 40 אלף שקלים אותו היא אמורה להעביר על חשבון הקבוצה למשטרה עבור אבטחת משחקיה.

 

החלוץ איליה יבוריאן, אשר כבש את שער הניצחון בירושלים והעלה את הפועל פתח תקווה לשמינית גמר גביע המדינה מחלים מפציעה בקרסול. בקבוצה עושים מאמץ להכשיר את החלוץ למשחק הליגה ביום שני מול הפועל תל אביב. 

 

היום החלה מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק מול הפועל תל אביב ביום שני באיצטדיון האורווה. בפתח תקווה מודעים להתעניינות המוגברת של אוהדי הפועל תל אביב לקראת המשחק, ומצפים לאצטדיון מלא ביום שני הבא.


פורסם לראשונה 09/03/2005 15:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עומר בוקסנבוים ועופר טלקר במשחק הגביע ב"טדי"
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים