שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: רייס נעדר מהאימון. בספק מול סכנין

הקשר הברזילאי, שאיחר לאימון ביום שישי, נעדר הפעם בגלל מחלת בתו. שטראובר צפוי לחזור לשער מול בני סכנין. שוער סכנין, מאיר כהן: "כבר ניצחנו את מכבי, ואפשר לעשות זאת שוב"

מכבי תל אביב השלימה את הכנותיה למשחק הבית מול בני סכנין הערב (א'), במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל (20:30, שידור חי ב'שלם וצפה'). הקשר הברזילאי ברונו רייס לא התאמן אמש בגלל מחלת בתו והוא לא צפוי לפתוח בהרכב. כזכור, גם ביום שישי לא התאמן רייס לאחר שאיחר לאימון יחד עם אמיל אמבמבה.

 

בקבוצה שוקלים לקנוס את רייס ואמבמבה והחלטה בעניינם תתקבל בקרוב. אדוארדו מרקש צפוי לחזור להרכב הראשון ולתפוס את משבצת הקשר האחורי לצידו של אורן זיתוני. תמיר כהן לא כשיר ובמהלך השבוע הקרוב יוחלט האם יעבור ניתוח בברכו או לחילופין ימשיך לנסות ולהחלים באמצעות טיפולים פיזיותרפיים.

 

רק לפני המשחק יחליט ניר קלינגר האם להחזיר לשער את לירן שטראובר לאחר שהחלים מן הניתוח בברכו, וההערכה היא כי יעשה כן, לאור חולשתו של גל ניר. קלינגר ערך באימון המסכם אסיפה עם השחקנים, בה ביקש מהם להיות אגרסיביים ומוכנים מול מחזיקת הגביע.


שטראובר. ושוב איתכם (רוני שיצר)

 

אוהדי מכבי תל אביב שהקימו אתר מיוחד כדי לקרוא לפיטוריו של קלינגר דיווחו כי כבר למעלה מאלפיים חתימות נאספו ביומיים האחרונים בהם קיים האתר. מעבר לכך, רבים מאוהדי הקבוצה מתכוונים להמשיך ולהחרים את משחקי הקבוצה מול סכנין וגם את הדרבי בשבוע הבא מול הפועל, כפי שעשו במהלך מרבית העונה.

 

הרכב משוער: לירן שטראובר (גל ניר), מרסיו ג'ובאניני, אבי סטרול, סאלם אבו סיאם, יקיר שינה, אורן זיתוני, אדוארדו מרקש, לירן כהן, ארז מסיקה, ברוך דגו, אנדרס פרוחננקובס.

 

סכנין: נידאל שלעאטה המוצהב ייעדר

 

בני סכנין תגיע למשחק החוץ נגד מכבי תל אביב במורל גבוה אחרי שני נצחונות רצופים: אחד בליגה 2:0 על הפועל פתח תקוה, ואחד בגביע המדינה 2:0 נגד מכבי באר שבע. בקבוצה מקווים להמשיך במגמה החיובית על מנת לשפר את סיכוייהם להחלץ ממאבקי התחתית.

 

"אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה, כי מכבי תל אביב בתקופה לא טובה והם יודעים שאם הם יפסידו הם יתקרבו לתחתית", אמר השוער מאיר כהן, "אנחנו נבוא לנצח כי אנחנו רוצים להישאר בליגה ונקווה להשיג נקודות. חוץ ממכבי חיפה, אין קבוצה שהיא מעל כולם בליגה. אנחנו כבר ניצחנו את מכבי תל אביב כך שאפשר לעשות זאת שוב".

 

סכנין תחסר במשחק את המגן נידאל שלעטה שייעדר בגלל כרטיסים צהובים. המגן השמאלי, מהרן אבו-ריא, שחזר לשחק בגביע, שוב נפצע ואמור לעבור בשבוע הקרוב בדיקות MRI על מנת לאבחן מתי יוכל לחזור לפעילות. הבלם אבי דנן מתאמן קלות ובכל מקרה לא אמור לפתוח בהרכב.

 

הרכב משוער: מאיר כהן; עבד רבאח, דקל קינן, ארנסט אטצ'י, בסאם גנאים; אחמד קאסום, תומר אליהו, עבאס סואן, נידאל חוג'יראת; אגויה אלומיידה, קליבר רודריגז.


פורסם לראשונה 12/03/2005 17:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר כהן
ברונו רייס
צילום: מאיר כהן
צילום יוסי רוט
מאיר כהן. מאמין שאפשר לנצח
צילום יוסי רוט
מומלצים