שתף קטע נבחר

יוסי מזרחי לשחקני אשדוד: "אתם פראיירים"

מאמן אשדוד היה נסער בעקבות ה-1:1 המאכזב עם הפועל חיפה: "לא מגיע לנו להיות באירופה". בלם אשדוד, אריק אג'יופור, דחף אוהד שהקניט אותו. ניר לוין: "נילחם עד השניה האחרונה

אחרי שיגעון הנבחרת, טירוף אירלנד ופרשת בארטז, החזירו אותנו מ.ס אשדוד והפועל חיפה לביצה המקומית, במשחק שנערך ביום שישי (מחזור 27) ושהסתיים בתיקו 1:1. אשדוד, המדורגת שלישית, יכולה לראות עצמה מאוכזבת שכן הגיעה להזדמנויות רבות, ובסופו של דבר לא הצליחה לזכות בשלוש נקודות מול קבוצה שלא השיגה ניצחון מאז ה-21 בנובמבר.

 

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, היה נסער במסיבת עיתונאים: "לא מגיע לנו להיות באירופה בגלל חוסר הנחישות שלנו. שיחקנו כמו במשחק אימון. זה קורה לנו שבוע אחר שבוע וכנראה שהאופי שלנו לא מספיק טוב על מנת להגיע להישגים". בסיום המשחק אף נכנס מזרחי לחדר ההלבשה והטיח בשחקנים: "אתם פראיירים". 

 

מאמן הפועל חיפה, ניר לוין: "פתחנו מצוין, רצינו לנצח מההתחלה. היתה דעיכה שהתגברה במחצית השנייה, אבל אם השגנו תיקו במקום בו מכבי חיפה ספגה רביעיה, אז אני מרוצה. נילחם עד השניה האחרונה של המחזור האחרון".

 

אירוע חריג התרחש בסיום המשחק: בלם אשדוד, אריק אג'יופור, יצא ממתחם חדרי ההלבשה לכיוון רכבו, שם עמדו מספר אוהדים שהחלו לקלל אותו והאשימו אותו בשער השוויון. אג'יופור ניגש לאחד מהם, אדם מבוגר, ודחף אותו. שוטרים שהגיעו למקום מנעו ממנו להכות אותו בצורה קשה יותר. אחרי שהפרידו בין הנצים, ליוו השוטרים את השחקן ביציאה מהאיצטדיון.

 

תיאור המשחק

 

אשדוד הציגה משחק לא מרוכז בדקות הפתיחה והצליחה להוציא את מאמנה יוסי מזרחי משלוות רוחו. רק בדקה ה-12 הגיעה אשדוד להזמנות משמעותית ראשונה: דוד רביבו פרץ באגף ימין ומסר כדור רוחב לשי הולצמן, שנחסם על סף תיבת החמש על ידי ההגנה החיפאית.


אג'יופור (משמאל) עם האגן (צילום ארכיון: צפריר אביוב)

 

מן העבר השני, אחרי פתיחה טובה, הפסיקה הפועל חיפה לאיים על השער של אסי רחמים. אשדוד השתלטה על מרכז השדה והכתיבה את קצב המשחק. דווקא חיפה היתה קרובה ליתרון בדקה ה-42 שלומי אדרי הסיט כדור לגיל ורמוט שבעט מ-18 מטר סמוך לקורה. סמוך להפסקה הגיעה אשדוד להזדמנות הטובה ביותר במחצית הראשונה: רביבו הגביה כדור חופשי ואג'יופור החמיץ כשהוא לבדו, במרחק של חמישה מטרים בלבד משערו של שגיא שטראוס.

 

בדקה ה-52 מצא עצמו שי הולצמן לבדו מול שגיא שטראוס, אבל שוער חיפה הדף בצורה נהדרת את הבעיטה של חלוץ אשדוד. אחרי אינספור מצבים, אשדוד סוף-סוף כבשה בדקה ה-75: כדור קרן הוגבה לרחבה, שטראוס הדף היישר אל הולצמן, שהגביה מהרחבה לעידן שריקי. האחרון, אשר נכנס למשחק דקה לפני כן, נגח ממטרים ספורים והכניע את שוער הפועל חיפה - 0:1 לאשדוד

 

שבע דקות לסיום נכבש אחד השערים המוזרים של העונה, לזכות הפועל חיפה: אריק אג'יפור ניסה להרחיק כדור פשוט שפגע במקרה בראשו של דניאל גוטיירס המחליף. שוער אשדוד, אסי רחמים, שעמד מחוץ לשער, הופתע מהנגיחה המקרית של גוטיירס, והכדור התעופף לרשת - 1:1. בדקות האחרונות ניסתה אשדוד להכריע המשחק, אך ללא הועיל.

 

הרכבים

 

אשדוד: אסי רחמים; עמר סלמן (אמיר אלקריף, 61), אריק אג'יופור, עמנואל פאפו, אדיר טובול; משה אוחיון, מאור זוהר, עמנואל אוביידה, דוד רביבו; שי הולצמן, פליקס אוגבוקה (עידן שריקי, 74).

  

הפועל חיפה: שגיא שטראוס; עידן בלסטרה, איב יובלדיו, אלירן אלקיים, תומר ברוקס; מזואה אנסומבו, מאיר בן מרגי (דניאל גוטיירס, 77), שי סיבוני, גיל ורמוט (ברנרד האגן, 85); ג'ף טוטואנה, שלומי אדרי (ראובן עובד, 62).

 

הולצמן: הקהל יכול לשרוק בוז כמה שהוא רוצה, לא אכפת לי

 

שוער אשדוד, אסי רחמים: "פתחנו רע. במחצית השנייה הגענו למצבים רבים וחבל שהחמצנו. בסוף התברר שזה עלה לנו ביוקר". שי הולצמן: "הגיע לנו פנדל במאה אחוז. הקהל ששרק בוז יכול לעשות מה שהוא רוצה, ולא אכפת לי".

 

גילי ורמוט: "הרבינו להחמיץ ושילמנו ביוקר. לאחר מכן חזרנו מפיגור וגילינו אופי רב. למרות המצב הקיים, נשתדל לעשות את המיטב". על העונה הבאה, אמר: "יש לי מספר הצעות. כרגע לא אפרט".


פורסם לראשונה 01/04/2005 15:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי מזרחי. מאוכזב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים