שתף קטע נבחר

מאזן גנאיים: "לא הגיע לנו לעלות לרבע הגמר"

יו"ר בני סכנין לא מרגיש מקופח אחרי ההפסד המפתיע בשמינית גמר הגביע להכח ר"ג (0:1). לחמן: "היינו חלשים מאד התקפית. עכשיו נתמקד בליגה"

מחזיקת גביע המדינה, בני סכנין, התרגלה למעמד הסינדרלה, שעוקצת את הקבוצות הגדולות. אמש (שבת) התהפכו היוצרות: סכנין נעקצה על ידי הכח רמת גן מהליגה הלאומית בתוספת הזמן, והודחה מהגביע כבר בשמינית הגמר.

 

יו"ר הקבוצה, מאזן גנאיים, השלים במהרה עם ההפסד: "אנחנו מאוכזבים שהודחנו מהגביע, אבל האמת היא שלא הגיע לנו לנצח. הכח היו יותר טובים. זה שהם מהליגה השנייה לא אומר כלום. השחקנים שלנו חשבו שרק השמות יכולים לנצח את המשחק והוכח שזה לא מספיק. צריך להילחם ולהזיע בשביל לנצח. עכשיו הגביע מת ונתרכז בליגה, היא הרבה יותר חשובה בשבילנו".

 

המאמן אייל לחמן פירגן גם הוא להכח: "הם היו טובים יותר, עשו הגנה מצויינת ושלטו במשחק. באנו מוכנית טקטית אבל היינו חלשים מבחינה התקפית. נכשלנו, ועכשיו נתמקד במטרה להשאיר את הקבוצה בליגה".

 

קפטן סכנין, עבאס סואן, אמר: "הקבוצה שרצתה יותר ניצחה. הם עבדו יותר קשה ואנחנו באנו נאיביים. עכשיו נקווה להבטיח את ההישארות".

 

הבלם ארנסט אטצ'י: "כמובן שאנחנו מאוכזבים שהודחנו, אבל זה הגביע ותמיד יש בו הפתעות. כאשר קבוצה מהליגה השנייה משחקת נגד קבוצה מהליגה הראשונה היא תמיד מגלה יותר מוטיבציה וזה מה שקרה היום. ניסינו להבקיע ולא הצלחנו".

 

המאמן המנצח, אורי מלמיליאן, אמר בסיום: "אנחנו לא רגילים לקצב כזה בליגה שלנו, אבל השקענו מאמץ אדיר. ידענו שזה אפשרי והגיע לנו לנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
מאזן גנאיים
צילום: גיל נחושתן
מומלצים