שתף קטע נבחר

הפיסטונס ניצחו במיאמי, ניצחון לספארס על הווריירס

האלופים אמנם גברו בחוץ על היריבה הגדולה ביותר שלהם במזרח 72:80, אך נהנו מחסרונו של שאקיל. סן אנטוניו ניצחה בשתי הארכות את גולדן סטייט, סקרמנטו התעללה בלייקרס

מיאמי היט ודטרויט פיסטונס נראות בשלב מתקדם זה של העונה הסדירה כשתי המועמדות הבולטות להעפיל לסדרת גמר המזרח בפלייאוף. אמש הן נפגשו בינהן לחזרה גנרלית במיאמי, אולם למרות ניצחונם 72:80, הפיסטונס לא יכולים להיות יותר מדי מרוצים.

 

נכון שהם גברו על הקבוצה בעלת המאזן הטוב במזרח (21-56), שמסתמנת גם בכאחת המשוכות הגדולות שניצבות בפניהם בדרך לאליפות שניה ברציחפות, אבל משורות ההיט נעדר שאקיל או'ניל (החמיץ משחק שלישי בגלל קלקול קיבה). ולכן, לארי בראון לא ממש יכול היה לקבל מושג לגבי המפגשים העתידיים הצפויים לו מול ההיט. הוא כן יכול לקבל מושג שאלו יהיו אף יותר קשים.

 

למרות חסרונו של או'ניל, המארחים פתחו היטב והובילו 17:20, כשאודוניס האסלם ואלונזו מורנינג מחפים על היעדרותו של הסנטר האדיר מתחת לסלים. ברבע השני קצרה ידם והפיסטונס פתחו מבערים מאחורי ריצ'רד המילטון וטיישון פרינס בדרך ליתרון 49:64 בסיום הרבע השלישי. זה לא נגמר פה.

 

דוויין ווייד אמנם נעצר על ידי ההגנה המעולה של הפיסטונס ואף יצא מהמשחק בשש עבירות, אולם אדי ג'ונס לקח יוזמה ברבע הרביעי וצימק בעזרת דיימון ג'ונס עד ל-74:70 שתי דקות לסיום. מאמץ נוסף של הגנת הפיסטונס וסלים חשובים של המילטון וצ'ונסי בילאפס השאירו את קבוצתם בצד המנצח, אבל הדי מודאג.

 

הרבו לקלוע לפיסטונס: המילטון 17, פרינס 16, בן וואלאס 14 (12 ריבאונדים) וצ'ונסי בילאפס 10. הרבו לקלוע להיט: אדי ג'ונס 19, האסלם 13 (11 ריב') ומורנינג 11 (14 ריב').

 

סאן אנטוניו ספארס ניצחה זה הלילה השני ברציפות בהארכה כפולה, הפעם 134:136 את גולדן סטייט ווריירס. טוני פארקר קלע את סל הניצחון 2.9 שניות לסיום, השלים שיא קריירה של 35 נקודות ועצר את הווריירס אחרי שמונה נצחונות רצופים. פארקר הוסיף גם 12 אסיסטים, במשחק שהיה עם מספר הנקודות הגבוה ביותר העונה בליגה. הספארס שיחקו ללא מנו ג'ינובילי, רשו נסטרוביץ' וטים דאנקן החולים אבל גם בלי שלושת שחקני החמישיה הקבועים השיגה הקבוצה ניצחון רביעי בחמישה משחקים. ברוס בוון, רוברט הורי וברנט ברי הוסיפו 17 נקודות כל אחד.


סן אנטוניו מול גולדן סטייט, הלילה (צילום - איי פי)

 

בארון דייויס קלע גם הוא שיא קרייה של 38 נקודות לזכות גולדן סטייט, הוסיף תשעה אסיסטים והיה זה ששלח פעמיים את שתי הקבוצות להארכה. ג'ייסון ריצ'רדסון קלע 23 נקודות, מייק דאנליבי 16 ואדונל פוייל עם 15 נקודות לזכות המפסידים, שניצחו 11 מתוך 13 המשחקים האחרונים והחמיצו בניצחון אחד את שבירת הרצף הטוב ביותר של המועדון מאז 1975.

 

מייקל סוויטני קבע שיא קריירה של 20 נקודות וקלע את סל הניצחון בנצחונה של ניו יורק ניקס 112:113 בהארכה מול אינדיאנה פייסרס. סטפון מארבורי (17 נקודות ושיא עונתי של 19 אסיסטים) עוד ניסה לענות עם זריקה בצד השני אבל לא מצא את הטבעת ורצף ההפסדים של הניקס נעצר על תשעה - הגבוה ביותר שלהם מזה 20 שנה. ג'מאל קרופורד הוביל את קלעי ניו יורק עם 32 נקודות. עבור אינדיאנה היה זה הפסד ראשון אחרי שישה משחקים. רג'י מילר הוותיק סיים כקלע הבולט עם 34 נקודות, סטפן ג'קסון קלע 27.

 

ממפיס השיגה הלילה ניצחון חשוב במסגרת המאבק על המקום השמיני לפלייאוף מהמערב. הגריזליס גברו 95:102 על שארלוט בובקאטס וכשנותרו שישה משחקים לתום העונה הרגילה הם התבססו במקום השמיני במרחק ארבעה וחצי משחקים ממינסוטה. היה זה נצחונה החמישי של הקבוצה מתוך שישה משחקים. שון באטייה הוביל את קלעי הקבוצה עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, מייק מילר הוסיף 21 נקודות, פאו גאסול ולורנזון רייט קלעו 16 כל אחד.

 

סקרמנטו קינגס הייתה הקבוצה התורנית להתעלל בלוס אנג'לס לייקרס. קני תומאס קלע שיא קריירה של 32 נקודות וגם הוסיף 14 ריבאונדים, מייק ביבי סיים עם 24 נקודות ושמונה אסיסטים והקינגס ניצחו 105:124, בעיקר הודות ל-68 הנקודות שקלעו במחצית השניה לעומת 32 בלבד של הסגולים. קובי בראיינט הוביל את קלעי הלייקרס עם 18 נקודות.

 

במשחק נוסף הלילה ניצחה פורטלנד בחוץ 81:90 את ניו אורלינס. שאריף עבוד ראחים סיים עם 25 נקודות ועשרה כדורים חוזרים לזכות הבלייזרס.


פורסם לראשונה 10/04/2005 22:49

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
לארי בראון. זה יהיה יותר קשה בהמשך
צילום: רויטרס
צילום: איי פי
טוני פארקר, הלילה. שיא קריירה
צילום: איי פי
מומלצים