שתף קטע נבחר

מייקל ג'ורדן הספורטאי האהוב ביותר בארה"ב

שנתיים אחרי הפרישה דורג מייקל ג'ורדן בראש רשימת הפייבוריטים של אמריקה מאז 1993. פייטון מאנינג, הקווטרבק של אינדיאנפוליס, סיים שני בסקר, לפני טייגר וודס. שאקיל במקום השישי

שנתיים אחרי הפרישה של הגדול מכולם, אף אחד עדיין לא שכח אותו. בסקר שיזמה חברת 'האריס', שרצה לבחון מי הספורטאי הפייבוריט של האמריקנים מאז 1993, נבחר מייקל ג'ורדן למקום הראשון, למרות שכבר ב-2003 תלה MJ את הנעליים, בפעם השלישית בקריירה שלו.

 

ג'ורדן, ששיחק בשנתיים האחרונות שלו בוושינגטון וויזארדס הכושלים וזכה בשש אליפויות לפני כן במדי שיקאגו בולס של פיל ג'קסון, הקדים בסקר את הקווטרבק של אינדיאנפוליס קולטס, פייטון מאנינג, ואת הגולפאי המדהים טייגר וודס.

 

מאנינג, ה-MVP של העונה ב-NFL, נהנה מהעלייה הגדולה ביותר במדד הפופולאריות היישר מהמקום השביעי ועד לפאתי המקום הראשון, שם ניצב ג'ורדן. "מאנינג על סף הדחתו של ג'ורדן מהמקום הראשון", נאמר בדו"ח שפירסמו סוקרי 'האריס'. מאנינג, ששבר השנה את שיא הטאצ'דאונים המדהים לעונה, היה אחד מחמישה קווטרבקים שדורגו בין עשרת הראשונים במשאל.

 

ברט פארב מגרין ביי פאקרס דורג רביעי, טום בריידי (ניו אינגלנד פטריוטס) שביעי, דונובן מקנאב (פילדלפיה איגלס) תשיעי והרוקי של פיטסבורג סטילרס, בן רות'ליסברגר, השלים את העשירייה הפותחת.

 

שאקיל או'ניל היה הכדורסלן השני ברשימה אחרי ג'ורדן וסיים במקום השישי במשאל הפייבוריטים. כוכב קבוצת הבייסבול של הניו יורק יאנקיז, דרק ג'יטר, סיים חמישי. נהג המרוצים דייל ארנהארדט ג'וניור דורג תשיעי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'ורדן, נשאר הגדול מכולם
צילום: רויטרס
צילום: איי פי
מאנינג. שני רק למייקל
צילום: איי פי
צילום: איי פי
טייגר וודס.
צילום: איי פי
מומלצים