שתף קטע נבחר

נשים: שחקניות הנבחרת מאיימות בהשבתה

הסיבה: המלצת ועדת הנשים להתיר את שיתופן של ארבע זרות בכל קבוצה. אורנית שוורץ: "אנחנו עומדות על כך שלפחות שתי ישראליות ישחקו בעונה הבאה בחמישיה של כל קבוצה בליגת העל"

שחקניות נבחרת הנשים הודיעו היום (ג') כי הן שוקלות את השבתת פעילותן בנבחרת, זאת בעקבות המלצת ועדת הנשים לאפשר בעונה הבאה את החתמתן של ארבע זרות בכל קבוצת בליגת העל.

 

הנבחרת תשחק בחודש אוגוסט הקרוב בטורניר ההזדמנות האחרונה, בבית משותף עם בולגריה, אוקראינה וקרואטיה, כשהראשונה תעפיל לאיסטנבול לטורניר נוסף על הכרטיס ה-12 והאחרון לאליפות אירופה בטורקיה. את הנבחרת, כזכור, יאמן אלי רבי שהחליף בתפקיד את משה ויינקרנץ.

 

קפטנית נבחרת הנשים ושחקנית בנות רעננה/הרצליה, תמר מעוז, אמרה ל-ynet: "ועדת הנשים לא רואה לנגד עיניה את טובת השחקניות הישראליות. מי שיושב שם כדאי שידאג לכדורסל הנשים הישראלי".

 

אורנית שוורץ, שכיכבה העונה באנדה רמת השרון והעפילה עימה לפיינל-פור היורוקאפ, היתה נזעמת גם כן: "אחרי השנה הנוכחית, בה הרבה ישראליות בלטו וקיבלו דקות רבות על הפרקט, חבל שלא מתייחסים אליהן. אנחנו עומדות על כך שלפחות שתי ישראליות ישחקו בעונה הבאה בחמישיה של כל קבוצה בליגת העל. השחקניות, כמדי שנה, רוצות לשחק בנבחרת הלאומית, אך אנחנו מעוניינות להקדים תרופה למכה".

 

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, פרסם גם הוא הודעה בנושא, בה נאמר: "הארגון תמנגד נחרצות להמלצה שתגרום נזק בלתי הפיך לכדורסל הישראלי ויסתום את הגולל על עתידן של שחקניות כדורסל רבות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איתן יורמן
אורנית שוורץ
צילום: איתן יורמן
מומלצים