שתף קטע נבחר

המקרר לא הכיל את העוגה

וויליאם פרי מסרב לוותר. אחרי שנכשל בתחרות זלילת נקניקיות, עשה "המקרר" המיתולוגי הסבה לאכילת עוגות, אולם הובס על ידי רואה חשבון במשקל 61 ק"ג

שמונה שנים אחרי שפרש כאחת הדמויות הבולטות בליגת ה-NFL, ניסה וויליאם פרי, הלוא הוא "המקרר" לתת סיפוק לייצר התחרותיות שלו במסגרת ענפי ספורט אחרים...מוזרים הרבה יותר מספורט הפוטבול, בו התפרסם בזכות 170 קילוגרמיו, שהצדיקו את הכינוי המפורסם שהמציאו לו בקבוצתו, שיקגו ברס, איתה זכה בשני משחקי סופרבול בשנות השמונים.

 

אחרי שניסה את מזלו בתחרויות איגרוף ביזאריות, עשה פרי הסבה מקצועית לאכלן תחרותי, אך היות ואיכזב קשות בתחרות אכילת נקניקיות לפני שנתיים, החליט לעשות הסבה נוספת - הפעם קולינארית. פרי בן ה-43 ניסה את מזלו אתמול בתחרות אכילת עוגות בניו יורק, אולם גם הפעם הובס על ידי ציפלון בשם ריצ'רד לה-פרב. המקרר אולי ענק, אבל שוב היה צר מלהכיל. 

 

לה-פבר בן ה-62 הדהים את כל שאר תשעת המתחרים עבי הבשר שהתייצבו לתחרות "אליפות העולם באכילת עוגה", שנערכה זו השנה ה-26 בתחנת ה'גרנד סנטרל' בניו יורק. למרות משקלו הצנוע - 61 ק"ג - רואה החשבון מנוואדה זלל עוגת יום הולדת במשקל 2.5 ק"ג תוך 11 דקות בלבד והקדים את כל יריביו.

 

ומה עם "המקרר" פרי? אוי לבושה. כשלה-פבר סיים את מנת העוגה הדשנה שלו, דשדש הענק מאחור והצליח לבלוס רק רבע מהעוגה באותו פרק זמן. גם בהמשך, קפא "המקרר" על שמריו ועל שמריה של העוגה וכירסם אותה לאיטו, בעוד מתחריו זוללים את תערבות הבצק והקרם בתאווה מפוקפקת. בסופה של התחרות, דורג פרי במקום האחרון.

 

עכשיו, אחרי מפלה נוספת, יש הטוענים כי פרי עשוי לעשות הסבה נוספת - הפעם לפריכיות אורז. כל מי ששוקל להזמינו לתחרות שכזאת, מוזמן לבקר לאתר הרשמי שלו שם מציע עצמו פרי כאטרקציה לכל אירוע. אטרקציה גדולה ללא ספק.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים