שתף קטע נבחר

לאחר כשנה: מפרקים את צינור הביוב ביפו

בשל בעיות בהזרמת הביוב לים, הקים איגוד ערים דן לפני כשנה צינור ענק עילי לאורך שדרות ירושלים ביפו ומירר את חיי התושבים והסוחרים בעיר. היום מתחיל פירוק הצינור ובקרוב יחזור הביוב לזרום ביפו מתחת לאדמה

בשורה טובה לתושבי יפו: כמעט שנה לאחר שהורכב, מפרק היום (א') איגוד ערים דן את צינור הביוב העילי בשדרות ירושלים ביפו.

 

הצינור הוקם, כזכור, במסגרת עבודות לשיפוץ תשתיות הביוב ביפו. בשל העובדה שלא ניתן היה להזרים את הביוב לים הוחלט בצעד תקדימי לבנות צינור חלופי ולהניחו על הכביש בשדרה המרכזית ביפו.

 

הנחת הצינור עוררה זעם רב בקרב תושבי העיר, אשר מחו על כך שבאמצע שכונתם מונח צינור כל-כך גדול אשר מפריע למעבר בין שני צדי המדרכה בשדרות ירושלים. חבר עמותת "יפו יפת ימים", צור שיזף, אמר ל-ynet בעבר כי "צינור הביוב הענק שהונח במרכז שדרות ירושלים ביפו, משבש את חיי התושבים והופך אותם לגיהינום". לדברי שיזף, הצינור הענק מהווה סכנה להולכי רגל, שמדלגים מעליו. העבודות בשדרות ירושלים גרמו גם לעומסי תנועה כבדים באזור, "וזהו אזור מוכה זיהום אוויר בלאו הכי".

 

גם הסוחרים בשדרות ירושלים התנגדו להצבת הצינור, בטענה כי הוא פוגע בעסקיהם. היום, כאמור, לאחר השלמת עבודות התשתית, שכללו הנחת צינור חדש, מתחילים בפירוקו ובתוך זמן קצר אמור הביוב ביפו לזרום שוב בצינורות מתחת לאדמה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צור שיזף
הצינור בשדרות ירושלים
צילום: צור שיזף
מומלצים