שתף קטע נבחר

NBA: סאן אנטוניו מוליכה 0-1 על פיניקס בגמר המערב

הספרס גברו על הסאנס בנשק שלהם - משחק התקפה מהיר במיוחד, לאחר שניצחו 114:121 בפיניקס

סאן אנטוניו ספרס היא לא רק קבוצת הגנה מצוינת. לפנות בוקר (ב') היא הצליחה לזכות בניצחון בפתיחת סדרת גמר המערב נגד פיניקס בנשק המוכר של הסאנס - משחק התקפה מהיר ותכליתי. הספרס, בראשות טים דאנקן, טוני פארקר וברנט ברי, גברו בפיניקס 114:121 ועלו ליתרון 0-1 בסדרה של הטוב משבעה משחקים.

 

"אתה צריך לצבור נקודות כדי לנצח את הבחורים האלה משום שאי אפשר להחזיק אותם על 82 נקודות", הסביר מאמן סאן אנטוניו, גרג פופוביץ', את השינוי בסגנון המשחק של קבוצתו.

 

הספרס הצהירו מתחילת המשחק כי הגיעו לסאנס במטרה לקלוע מספר רב כל האפשר של נקודות. ואכן את הרבע הראשון הם סיימו עם 30 נקודות ואת המחצית עם 55. אבל כל זה היווה רק הקדמה להצגה ההתקפית המדהימה של האורחים ברבע האחרון, אותו סיימו עם 43 נקודות באחוז יוצא דופן מהשדה - 16 מ-22. היה זה הרבע ההתקפי הטוב ביותר של סאן אנטוניו העונה. "זה לא הרבע לו ציפינו בסוג כזה של משחק", הודה בסיום כוכב הספרס, טים דאנקן, שסיים את המשחק עם 28 נקודות ו-15 כדורים חוזרים.

 

הירבו לקלוע לסאן אנטוניו: טוני פארקר 29, דאנקן 28, ברנט בארי 21 (13 מהן ברבע האחרון), מאנו ג'ינובילי 20 (6 כדורים חוזרים, 5 אסיסטים). לפיניקס: אמרה סטודמאייר 41, סטיב נאש 29 (13 אסיסטים), ג'ים ג'קסון 20.

 

המשחק השני בסדרה ייערך מחרתיים. עוד קודם לכן, תחל ביום ב' בלילה סדרת גמר המזרח בין מיאמי היט, לה יש יתרון ביתיות, לאלופה דטרויט פיסטונס.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
טים דאנקן מול שון מריון, הלילה
צילום: רויטרס
מומלצים