שתף קטע נבחר

ילדי המתנחלים יקראו לשוטרים לסרב פקודה

ynet חושף תוכנית חדשה נגד ההתנתקות: ילדים מגוש קטיף יגיעו לתחנות משטרה בכל רחבי הארץ ויחלקו מכתבים אישיים לשוטרים, הקוראים להם לסרב פקודה ומאיימים עליהם כי "ה' אוהב את הקטנים ויעניש כל מי שיהיה לו חלק בטרנספר שלנו". במכתב מבטיחים ילדי המתנחלים להתפלל עבור כל שוטר שיצהיר בפני מפקדו כי הוא "מפחד מהילדים" ולכן לא יפנה אותם. אחד הילדים: "איכפת לנו מהחורבן הנוראי ולכן כתבנו"

ילדי המתנחלים יקראו לשוטרים לסרב פקודה: על פי יוזמה חדשה, שנחשפת היום (ד') ב-ynet ילדי גוש קטיף יפיצו אלפי כרוזים בקרב שוטרי משטרת ישראל, הקוראים להם לסרב פקודה ולא לפנות אותם במסגרת תוכנית ההתנתקות.

 

 

 

בשלב הראשון בתוכנית, יתפרשו מחר הילדים בקרב אלפי השוטרים שיאבטחו את ההילולה המסורתית בקבר רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון, ויחלקו להם "מכתב אישי", הקורא להם לפעול נגד "תוכנית העקירה". לאחר החג, מתכוונים המתנחלים לשגר את הילדים לתחנות משטרה בכל רחבי הארץ, כדי להפיץ את "מכתב הילדים לשוטרים".

 

כך נראים חלקים מהמכתב, שהגיע לידי ynet:  

 

"שוטר מתוק, נכון התגייסת למשטרה בשביל להגן עלינו מפני המחבלים? אז למה אתה עוזר במו ידיך לאויבים שלנו, למה אתה מקרב את התותחים והטילים שלהם למרכזי הערים, שיוכלו חס ושלום לפגוע באלפי ילדים והוריהם? הרי עד היום הם ירו עלינו קרוב ל-6,000 פצצות וטילים, ואתה וחבריך השוטרים לא הצלחתם למנוע זאת (עובדה!). ואתה יודע שהם ימשיכו בכך הלאה. אז למה אתה עוזר להם בזה? פויה אחד, מה עשינו לך שאתה מתאכזר אלינו?

 

"שוטר תעצור, אתה חושב שאנחנו ילדים אז אין לך מה לפחד מאיתנו, אולי אינך יודע כמה שה' אוהב דווקא את הקטנים, וכמה שהוא יעניש את כל מי שיהיה לו חלק בטרנספר שלנו, ממקבלי ההחלטות עד אחרון המבצעים. אז שוטר תהיה גבר, תגיד למפקד שלך: אני לא יכול, אני מפחד מהילדים!"

 

"שוטר תסרב פקודה, ואז אלפי ילדים יאהבו אותך ויתפללו בשבילך. גם רבי שמעון בר יוחאי יתפלל בשבילך, גם באבא סאלי, גם הרבי מליובאוויטש יברך אותך. כדאי לך למלא את הפקודה של הצדיקים, לא תפסיד מזה. שוטר, עכשיו אתה בצד הנכון, וכל הכבוד לך, אתה גדול!"

 

אחד ממארגני המכתב, נער בן 14 תושב גוש קטיף, סיפר ל-ynet: "אנחנו שמונים ילדים שאיכפת להם מארץ ישראל, עם ישראל. איכפת לנו מהחורבן הנוראי שיהיה כאן, ולכן כתבנו מכתב". לדבריו, "התאספנו חבר'ה מכל היישובים והחלטנו לכתוב את המכתב. אנחנו רוצים לעשות משהו נגד הגירוש והעקירה. מדובר בילדים בגילאי 11-14". הנער סיפר כי איש לא סייע להם והיוזמה היתה כולה שלהם. "האם המכתב יעזור? אנחנו מקווים ומאמינים שכמו שדברים יוצאים מהלב, הם גם ייכנסו ללב".

 

הנהגת המתנחלים בגוש קטיף כבר ספגה בעבר ביקורת על שימוש שעשתה בנערים וילדים בפעילות פוליטית, כגון הפגנות, עצרות וחסימות כבישים. בגוש טוענים כי זו זכותם של הילדים להיאבק לצד הוריהם נגד פינויים מבתיהם.

 

במשטרה מודעים היטב לבעייתיות של עירוב ילדים יחד עם הוריהם בהפגנות פוליטיות. השר לביטחון פנים, גדעון עזרא, הבטיח היום (ב') בשם משרדו כי הורים לילדים מתחת לגיל 14, שיטלו חלק בהפרות סדר ובהפגנות בלתי-חוקיות כחלק מצעדי המחאה נגד תוכנית ההתנתקות, לא יופרדו מילדיהם בעת מעצרם.

 

"אני ערב לכך שלא תהיה הפרדה בין ההורים לילדיהם. לא תשב במעצר אם בלי ילדיה", אמר השר עזרא,  שהסביר כי במשרדו עמלים למציאת פתרונות למניעת המצב המסובך, אשר עלול לגרום לטראומה קשה בקרב הילדים, לדבריו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמיחי גרוס
ילדי גוש קטיף (ארכיון)
צילום: עמיחי גרוס
ההילולה במירון. כרוז לכל שוטר?
צילום: אפי שריר
צילום: אחיה ראב"ד
המחאה נמשכת (ארכיון)
צילום: אחיה ראב"ד
מומלצים