שתף קטע נבחר

החדר היה "קטן ובלתי ראוי לירח דבש"

בני זוג, נשואים טריים, התאכזבו לגלות כי בית המלון באנטליה לא עונה על הדרישות שהציבו לסוכנת של "איסתא": אין מיזוג, אין גישה לים, הפינוקים שהוזמנו לא הגיעו והמיטות נפרדות. את החופשה הם סיימו בבית המשפט

חדר נקי, ממוזג, בבית מלון צמוד לים, עם שירות אדיב ומפנק, זה כל מה שדרש ע' כשהזמין עבורו ועבור רעייתו הטרייה חבילת נופש לאנטליה. מדובר בירח דבש, הסביר לנציגת סוכנות הנסיעות "איסתא", וביקש כי בית המלון ישלח לחדרם, עם הגיעם, בקבוק שמפניה, סלסלת פירות ושוקולד.

 

נציגת איסתא הבטיחה לו, לדבריו, כי בקשותיו ימומשו במלואן, אבל כשע' ואשתו הגיעו לבית המלון התברר להם כי אין בו מיזוג ואין ממנו גישה נוחה לים. החדר שסופק לבני הזוג לא ענה על ציפיותיהם ולא השביע את רצונם. הוא היה, לטענת ע', "קטן ובלתי ראוי לירח דבש": המיטות בו היו נפרדות. לאחר שהתמקמו בו בחוסר רצון מופגן, הם התוודעו, לדבריו, לבעיות נוספות: תקלות באספקת חשמל ומים חמים, עובש במקלחת, מיני בר מזוהם, מצעים מלוכלכים, ריח רע ומזון "לא ראוי לאכילת אדם".

 

ע' טלפן לנציג איסתא בטורקיה ודרש להעבירם לבית מלון אחר, אך לא נענה. לאחר שובם לארץ הוא הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקרית שמונה תביעה נגד איסתא וביקש לחייב אותה לשלם לו 5,000 ש"ח פיצויים, בגין "הוצאות כספיות ועוגמת נפש".

 

בתביעתו ובדיון בבית המשפט טען ע' כי עקב מצבו הירוד של המלון והעדר גישה ממנו לחוף הים, הוא נאלץ לשכור רכב לצורך נסיעה למסעדות ולחוף הים, שבו, לדבריו, שהו עד השעות הקטנות של הלילה.

 

איסתא התכחשה לטענות התובע וטענה להגנתה כי ביצעה את הזמנתו כנדרש וסיפקה לבני הזוג חבילת נופש ברמה של 4 כוכבים. "לתובע הוצג דף מאתר האינטרנט, שהכיל את תיאור בית המלון. לא היה כל בסיס לציפייה של פינוקים במלון ברמה של 4 כוכבים", טען נציג החברה. 

 

השופט, פיליפ בן, קיבל את טענות התובע לפיהן הנתבעת לא ביצעה את הזמנה בתאם לדרישתו, בכך שלא סיפקה לו בית מלון עם גישה לחוף הים ו"פינוקים" לחדר, וחייב את איסתא לשלם לו 1,200 ש"ח כפיצויים בגין עוגמת נפש. (ת"ק 387/04). 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים