שתף קטע נבחר

עימות חריף בין אוהדי ב"ש למקורבי היו"ר זינו

אוהדי ב"ש קיימו משמרת מחאה נגד היו"ר, לפני שגבר תקף אותם ואחר אמר לאחד מהם: "אני אראה לך מה זה לקלל את דוד שלי". יו"ר חוג האוהדים: "אנחנו יוצאים לקרב ארוך נגד זינו"

היחסים בין אוהדי הפועל באר שבע ליו"ר, אלי זינו, אינם אידיאליים כבר תקופה ארוכה. ההתבטאות של זינו במוצאי שבת לאחר שהקבוצה ירדה, על כך שהאוהדים מהווים גורם עיקרי בכישלון העונה, הצליחה להדליק מחדש את הקהל הבאר-שבעי שבין כה וכה חש תסכול ואכזבה מהחזרה לליגה הלאומית.

 

במשמרת המחאה שקיימו היום כ-15 מאוהדי באר שבע מול ביתו של זינו אירעה תקרית מילולית שכמעט וגלשה לאלימות חמורה. במהלך המשמרת יצאה רעייתו של זינו לעבר המפגינים וצעקה לכוונם ומיד לאחר מכן הגיע גבר שקרע מידי אחד המפגינים את השלטים שהחזיק בידיו ועליהם כיתוב נגד זינו.

 

הגבר איים על המפגין כי ישבור לו את הפרצוף ולטענת האוהדים לאחר עזיבתם את המקום עקבו אחריהם שלוש מכוניות, כאשר אחת מהם 'חתכה' אותם בכביש ניצנה. אחד האנשים שישב במכונית איים על אחד האוהדים ואמר לו :"אני אראה לך מה זה לקלל את דוד שלי". לטענת אוהדי באר שבע, כאשר הם החלו להתקרב לתחנת המשטרה המקומית הירפו מהם המכוניות שעקבו אחריהם.

 

"אשמח לעזוב את הפועל באר שבע", אמר זינו במוצאי שבת. "הקהל הוא האשם המרכזי בירידה משום שהוא לא נתן לאלי גוטמן להמשיך. לא כל שני וחמישי מגיע מאמן כמו גוטמן להפועל באר שבע. נכשלנו במשחקים הקריטיים נגד סכנין ונגד הפועל תל אביב ושיא השפל היה בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה. נשנס מותניים ונראה איך נפעל לקראת העתיד".

 

יו"ר חוג האוהדים, דודו עזריה, השיב היום בדברים קשים לדבריו של יו"ר הקבוצה: "בהתחלה חשבנו להמתין קצת לפני שנביע את עמדתנו משום שעוד לא 'התקררה הגופה', אולם כבוד הנשיא, כדרכו בקודש, החליט לטפול את האשמה על אחרים כי זה מה שהוא יודע לעשות. האוהדים אשמים, סונארה אשם, אסי רחמים אשם, מנשה משיח אשם, אליניב ברדה אשם, אלי גוטמן אשם, אופיר חיים אשם, מכבי חיפה אשמה, הדיין הברזילאי אשם (לבאר שבע היו טענות שהוועדה למעמד השחקן באופ"א חייבה את הקבוצה לשלם פיצויים לקשר הברזילאי, דיאגו סיסטון, משום שבוועדה ישב דיין ברזילאי – ג.מ), אייל צור אשם, שמוליק אביטל אשם, אבל האמת היא שיש רק אשם יחידי בירידה של הפועל באר שבע לליגה הלאומית – וזה אלי זינו.

 

"הוא מנסה לטפול את האשמה על אחרים כי זוהי דרכו, אבל זה לא יצליח לו. יש לנו תוכניות פעולה להדחתו של זינו, חלק מהתכוניות יתגלו עם הזמן, כרגע אנחנו מבינים שמפריע לו שהאוהדים עומדים פעם בשבוע מול הבית שלו, אז נתחשב ונעמוד כל יום מול הבית שלו. ביקשנו פגישה עם ראש העיר, לא יכול להיות שקבוצה מקבלת מיליוני שקלים מהעירייה, ולראש העיר לא יהיה 'say'.

 

"אנחנו יוצאים לקרב ארוך מאוד. בתחילת העונה האוהדים חתמו עם זינו הסכם, וב'אופן מפתיע' התברר כי עמידה בחוזים היא לא נר לרגליו. הוא עדיין לא שילם את הכסף להסעות של האוהדים, כפי שהובטח. עד עכשיו נשכנו שפתיים, כדי לא לחרב את הסיכויים להישאר בליגה".


פורסם לראשונה 29/05/2005 13:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלי זינו, יו"ר הפועל באר שבע
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים