שתף קטע נבחר

כדורגל החזירים הראשון שוחק ברוסיה

'פיג-בול' הבכורה התקיים בפרברי מוסקבה - שתי קבוצות של חמישה חזירים ניסו להוביל כדורגל שנמרחה עליו מחית של גזר לעבר חצי עיגול צבוע

במשחק הזה, כולם רצו להיות חזירים. בסוף השבוע נערך בפרברי מוסקבה כדורגל החזירים הראשון ואף אחד לא התלונן שמשהו היה מסריח בשיפוט, כי גם שאר המעורבים, איך לומר, לא הריחו מבושם יוקרתי.

צילום: רויטרס

 

שתי קבוצות של חזירים גילגלו (וליקקו) כדורגל וניסו להעביר את הכדור לחצי מעגל צבוע, המשמש מעין שער. כדי לגרום לחזירים הקטנים להזיז את הכדורגל הוא הוטבל ברסק גזרים, מה שגרם לחיות החביבות והלא כשרות לנוע מהר יותר מהרגיל.

 

החזירים לא גילו יכולות אתלטיות במיוחד, מלבד ליקוק אגרסיבי במיוחד, אך קיבלו בסופו של דבר תרועות רמות מעשרות הצופים, בנוסף למנת גזרים מרוסקים. באפריל נערכה אולימפיאדת החזירים הראשונה בשנגחאי, אך אפילו בה לא התקיים המשחק הספורטיבי המפורסם בעולם - כדורגל.

 

"למה חזירים?", אמרה אחת מהמארגנות, נרינר בגמיינן. "בגלל שזה עושה את האירוע מעניין יותר ובגלל שזה לא קורה יותר מדי פעמים. בשנה הבאה, הוסיפה בגמיינן, מתכננים מארגני משחקי החזירים לגייס חזירים מרוסיה כולה, אולי כדי להעלות את רמת התחרותיות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
החזירים מכדררים
צילום: איי פי
מומלצים