שתף קטע נבחר

רוצים להתקשר לשירות של הכבלים? לא מהטלפון של HOT

מנויים על שירותי הטלוויזיה של חברת הכבלים שברשותם מכשיר טלפון קווי של HOT, לא יכולים להתקשר למספרי 1-800 של החברה. HOT בתגובה: המספרים בתהליך הפעלה

אבסורדי, אבל אמיתי: מנויי שירותי הכבלים של HOT שברשותם גם טלפון קווי של החברה, אינם יכולים להתקשר למספרי 1-800 של החברה. כך נודע ל-ynet. מדובר במספרי הטלפון המפורסמים באתר החברה לאלו  המעוניינים להתקשר למוקד שירות הלקוחות של שירותי הטלוויזיה (1-800-30-14-19 ללקוחות מתב, 1-800-35-02-18 ללקוחות תבל, ו-1-800-38-36-36 למנויי ערוצי זהב). 

 

משמעות הדבר היא שכל מנוי טלוויזיה של HOT שעושה גם קו טלפון של החברה במקום זה של בזק, לא יכול להתקשר לשירות לקוחות של החברה עצמה. לקוחות שמנסים להתקשר שומעים הודעה מוקלטת האומרת שהמספר אינו מחובר. 

 

אחד מהמנויים שנפגעו מהעניין אמר בשיחה עם ynet כי הוא דיבר עם נציגי שירות הלקוחות של הטלוויזיה בכבלים, אך התברר לו כי אלו כלל אינם מודעים לבעיה. עם זאת, לדבריו נציגי שירות הטלפוניה של HOT מכירים את הבעיה ואמרו כי היא נובעת מבעיה משפטית.

 

הלקוח הוסיף, כי נציגי הטלפוניה אמרו כי יש מספר חינם (1-800) אליהם, שממנו אפשר לבקש שיעבירו אותו לשירות לקוחות של הטלוויזיה. המספר הוא 1800-077-077 - אלא שהוא לא מפורסם באתר.

 

מ-HOT נמסר בתגובה, כי "HOT מרחיבה את פרישת שירותי הטלפון שלה ותוך כך גם את השירותים השונים של החברה. קווי 1-800 פועלים ברובם ממרכזת HOT בתוך קו שירות הלקוחות 1-800-077-077. יחד עם זאת, מספר קווים אזוריים של 1-800 עדיין לא הופעלו והינם בתהליך הפעלה".

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האי-מייל האדום

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים