שתף קטע נבחר

הנהג איבד שליטה וחצה קו הפרדה - 3 נהרגו

שלושה צעירים שנהרגו ושמונה פצועים - זו התוצאה העגומה של תאונה קשה אתמול על כביש עכו-צפת. מחקירה ראשונית עולה כי נהג צעיר איבד שליטה על הרכב והתנגש במכוניות שבאו בנתיב הנגדי. חלק מהפצועים נלכדו בכלי הרכב, שנמחצו מעוצמת הפגיעה. בין הנפגעים - תינוק שנפצע קשה. הולך רגל נהרג במהלך הלילה בתאונת פגע וברח ליד כפר נין שבאזור עפולה

שלושה נהרגו ושמונה נפצעו בתאונת דרכים קשה שאירעה אתמול (שבת) ליד כרמיאל. התאונה אירעה סמוך לשעה 15:15, בעת שרכב שנסע בכביש 85 (כביש עכו-צפת) בין כרמיאל לקיבוץ מורן, איבד שליטה על הרכב, עבר למסלול הנגדי ופגע בכלי הרכב שהגיעו ממול.

 

בהרוגי התאונה - בת 19 ובן 27 מכרמיאל, שהיו בין נוסעי הרכב שסטה ממסלולו, ונהגת המכונית שבה הוא התנגש, צעירה כבת 30 מהיישוב חד-נס ברמת הגולן. בנה בן ה-4 חודשים של ההרוגה פונה במצב קשה מאוד לבית החולים רמב"ם, ובתה בת ה- 4 נפצעה באורח קל.

 

נהג הרכב שאיבד שליטה, אף הוא צעיר, נפצע באורח בינוני עד קשה ואושפז בבית החולים בנהריה. את הפרטים הללו מסר ראש אגף התנועה ממרחב גליל, רפ"ק אלי וקנין.

 

בין הפצועים גם פצוע אנוש שפונה לבית החולים בצפת. פצוע נוסף במצב קשה, פצוע בינוני וארבעה במצב קל פונו לבית החולים בנהריה.

 

סגן מנהל בית החולים רמב"ם, ד"ר צבי בן ישי, מסר כי מצבו של התינוק מוסיף להיות קשה. הוא סובל מפגיעת ראש ונותח. לאחר מכן הוא צפוי להיות מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ ילדים של בית החולים.

 

רק השבוע הפגינו תושבי מושב שזור הסמוך, ועמם תושבי הכפר הדרוזי סג'ור, במחאה על אי הסרת הצמתים בכביש, שנפח התנועה בו גדול במיוחד והוא בעל שני נתיבים בלבד.


הבובה שנשארה באוטו. צילום: אחיה ראב"ד

 

בתאונה היו מעורבים שלושה כלי רכב. צוותים גדולים של כיבוי אש, מד"א ומשטרה פעלו במקום, לאחר שחלק מהנפגעים נלכדו בכלי הרכב שנמחצו מעוצמת הפגיעה. לדברי דובר שירותי הכיבוי בגליל המערבי, רשף משנה אמיר לוי, חילוץ הפצועים נמשך שעה ארוכה, שכן הרכב הפוגע, שבו היו שני הרוגים, נמחץ כליל.

 

בעקבות התאונה נסגר לתנועה כביש 85 בין ראמה לצומת 7.

 

ניידות טיפול נמרץ של מד"א הגיעו מכרמיאל ומעכו וכן צוותים של אמבולנסים רגילים, טיפלו בפצועים וקבעו במקום את מותם של שלושה מנוסעי כלי הרכב.

 

ראש אגף התנועה במשטרת מרחב הגליל, רב פקד וקנין, סיפר כי רכב מסוג פיג'ו שנסע מכיוון כרמיאל לצומת שבע, סטה לשמאל על קו לבן, ופגע בשני כלי רכב שהגיעו מכיוון צפת. צוותי הבוחנים שבמקום, בפיקודו של קצין הבוחנים פקד עופר בראל, ערכו מדידות וגילו בין היתר כי הרכב סטה מנתיבו כמה עשרות מטרים לפני מקום התאונה.

  

ממשטרת מרחב העמקים נמסר הלילה כי הולך רגל נהרג מפגיעת כלי רכב חולף באזור כפר נין שליד עפולה. צוות מד"א קבע את מותו של הולך הרגל במקום וכלי הרכב הפוגע נמלט.  

 

מוקדם יותר היום מת מפצעיו בבית החולים צעיר בן 19, שנפצע אתמול באורח קשה בתאונת דרכים בצומת פולג בנתניה. המכונית שבה נסע

הפצוע התנגשה בעמוד סמוך לכניסה למתחם "איקאה". בתקרית נפצע קל נוסע אחר.

 

במרכז אילת נפצע רוכב אופניים באורח בינוני מפגיעת מונית, שעל-פי החשד לא נתנה לו זכות קדימה. מד"א פינה את הפצוע לבית החולים "יוספטל" בעיר.

 

אמש נפצע חייל באורח אנוש, ושלושה צעירים אחרים נפצעו באורח בינוני-קשה בהתהפכות מכוניתם ביציאה מחיפה לכיוון תל אביב. צוותי כיבוי מתחנת חיפה חילצו את הפצועים שנלכדו במכונית והם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בעיר.


פורסם לראשונה 02/07/2005 16:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אחיה ראב"ד
התאונה. 3 מכוניות היו מעורבות
צילום: אחיה ראב"ד
מומלצים