שתף קטע נבחר

קורנפיין: "אף אחד בבית"ר לא חשב שנעלה לאופ"א"

שוער בית"ר ירושלים ניסה להפחית מנזקי התבוסה לליברץ': "אנחנו ממש לא מרגישים מושפלים". דובר הקבוצה: "מאור מליקסון ישחק בבית"ר עוד הרבה שנים"

שחקני בית"ר ירושלים ניסו להתאושש היום (א') מהתבוסה 5:1 אותה ספגו אתמול בצ'כיה נגד סלובאן ליברץ' במסגרת הסיבוב השני באינטרטוטו. השחקנים קיבלו היום חופש מאימונים והשבוע ישובו להתכונן למשחק הגומלין ביום ראשון הבא (10 ביולי) בבלומפילד. משחק זה יהיה ככל הנראה לפרוטוקול בלבד מכיוון שקשה להאמין שבית"ר תחולל נס ותצליח להעפיל לסיבוב השלישי נגד רודה קרקרדה מהולנד.

 

"אנחנו ממש לא מרגישים מושפלים", אמר השוער והקפטן איציק קורנפיין ל-ynet. "עשינו את המקסימום בהרכב שעמד לרשותנו. שיחקנו נגד קבוצה יותר טובה. ניסינו והתאמצנו ונתנו את כל מה שהיה לנו. בתנאים שהיו לא עמדו לרשות הקבוצה כל השחקנים, כי היו כאלה שלא יכלו לשחק ואחרים שהיו פצועים. המטרה היתה להפיק כמה שיותר מהמפעל הזה. עברנו את המקדונים באופן בלתי צפוי. שיחקנו, למדנו, ראינו ונהננו בסך הכל. לא נעים להפסיד 5:1 אבל אין מה לעשות".

 

לקראת משחק הגומלין, בו לא נותר לבית"ר למעשה סיכוי, אמר קורנפיין: "אני לא חושב שמישהו בבית"ר ירושלים ממש חשב ברצינות שנגיע לגביע אופ"א בסגל הזה. נתכונן למשחק שנשאר כמו שהתכוננו עד עכשיו. נבוא לשחק ונקווה להשיג תוצאה טובה מול הקהל הביתי".

 

גם אלי אוחנה לא התרגש מהתוצאה: "ההבדלים היו מאוד גדולים. שיחקנו מול קבוצה טובה וחזקה. לא היו לנו יותר מידי ציפיות. הצלחנו להחזיק די טוב מחצית ראשונה, אבל בשניה הם כבר עלו עליונו מבחינה פיזית וטכנית בכל הפרמטרים. עם ההרכב החזק שלנו היינו יכולים להשתוות אליהם".

 

אוחנה התייחס לחיזוק הצפוי בהגנה, החולייה החלשה של בית"ר: "ההעדפה שלי היא עדיין לאינדיו פאריירה, למרות כל מה שהיה בין הצדדים. אם לא יסתדר איתו, כנראה שאחד משני הארגנטינים (ויקטור ראובן לופס או לוקאס ראמון) יגיע".

 

קשר הקבוצה, עידן מליחי, הגיב על התבוסה: "חבל שלא השגנו תוצאה טובה יותר. יש אכזבה, זה קצת הרס לנו את סוף הטיול. אין מה לעשות, אנחנו לא מרגישים מושפלים כי ידענו שהם טובים וחזקים יותר פיזית. בנוסף לכך, ההרכב שלהם מגובש יותר, לכן ההפסד היה צפוי".

   

לקראת המשך אימוני השבוע תשוב הקבוצה להתאמן בסגל מלא, כאשר שני הקונגולזים מזואה אנסומבו וג'ף טוטואנה אמורים לערוך אימון בכורה. המגן הצ'כי תומאס קוקאל מטפליצ'ה עשוי להגיע גם הוא לבית"ר, שבודקת כעת את מחירו לפני שתחליט בנושא.

 

בית"ר מקיימת מו"מ עם הקשר עומר בוקסנבוים, מגיבורי הזכיה של הפועל רמת גן בגביע המדינה לפני שנתיים, אשר שיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקווה. נכון לעכשיו מעדיף בוקסנבוים להמשיך בהפועל פתח תקווה ומחכה להצעה כספית ממנה, אולם אם המו"מ לא יניב תוצאות הוא עשוי ללכת על האופציה של בית"ר. יועץ התקשורת של בית"ר, ליאור מאי: "יש דיבורים עם בוקסנבוים ונראה מה יהיה".

 

לגבי מאור מליקסון, ששמו הוזכר כמועמד לעזוב להפועל תל אביב, אמר מאי: "מאיר פניג'ל אמר שהוא לא מתכוון לשחרר את מליקסון בעד שום סכום וזה אומר הכל. אנחנו כל הזמן אומרים שלמרות שיש דיבורים סביבו הוא ישחק בבית"ר ירושלים עוד הרבה שנים". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דן בליליטי
איציק קורנפיין, לא מרגיש מושפל
צילום: דן בליליטי
צילום: צפריר אביוב
אלי אוחנה
צילום: צפריר אביוב
מומלצים