שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: הבלם סילגדזה נבחן, גונזאלס יגיע מחר

הבלם הגרוזיני שנחת אמש בישראל הצטרף הבוקר לאימוני הצהובים בקריית שלום. מחר אמור הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזלס לנחות להתרשמות

הבלם הגרוזיני, לבאן סילגדזה, עורך הבוקר (ג') אימון בכורה בקריית שלום במדי מכבי תל אביב. אמש נחת הבלם, ששיחק עד עתה בדינאמו טיביליסי, בישראל. הבוקר עבר בדיקות רפואיות ולאחריהן הצטרף לשחקני מכבי, המקיימים אימון בוקר.

 

הערב יתקיים אימון נוסף שגם בו יקח סילגדזה חלק. מאימון הבוקר נעדרים ציון כהן החולה, ושחקני הנבחרת הצעירה - תמיר כהן, ליאור ז'אן, גיא חיימוב ומשה מישאלוב.

 

הבלם הגרוזיני הגיע כחלופה לכריסטיאן גונזאלס, שעד אתמול אחר הצהריים חשבו במכבי שכבר לא יגיע. בסופו של דבר התברר כי בלם נבחרת אורוגוואי ופנאיירול אמור להגיע לארץ מחר, והוא הבלם המועדף על הצוות המקצועי בראשות המאמן, ניר קלינגר. לאחר מספר ימי התרשמות, ואם יגיעו הצדדים להבנות כספיות, הוא צפוי לחתום בקבוצה.


נמני מוביל את שחקני מכבי ת"א באימון הריצה (צילום: ראובן שוורץ)

 

אמש הכחיש סגן נשיא מכבי תל אביב, אלי דריקס, את הפרסומים כי הקבוצה הגיעה להבנות עם הפועל תל אביב בנוגע להשאלתו של ברוך דגו להפועל תל אביב. היום או מחר צפויות התפתחויות בנושא.

 

הבעלים של מכבי תל אביב, לוני הרציקוביץ', העיד היום במשפט שמנהל שחקן הקבוצה, מני לוי, מול המועדון. הרציקוביץ' אמר במהלך הדיון: "הבהרתי למשפחה כי אם תיעשה תביעה נגד מכבי ת"א, הקבוצה לא תוכל להמשיך לסייע למשפחה מבחינה כספית או אחרת. הוגשה תביעה והפסקנו את הסיוע. הכסף שנכנס מהביטוח הוא רכושו של המועדון, וטיפלנו בו לפי ראות עינינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחר
מכבי תל אביב באימון
צילום: טל שחר
מומלצים