שתף קטע נבחר

אם אחד משדייך נלכד בדלת מסתובבת, לחצי כאן

יש לכם חיית מחמד שסובלת מגזים? סובלים מאיזו פוביה מעניינת? איבר המין שלכם סיבך אתכם פעם בצרה? אם עניתם כן על אחת השאלות ייתכן שתוכלו לעשות מזה קריירה. אתר חדש מאפשר לכל גולש למצוא את תוכנית הריאליטי המתאימה לו

אתר אינטרנט חדש שנפתח בבריטניה - beonscreen.co.uk - עוזר לכל מי שעדיין לא מצא מקום להפגין את כישוריו המיוחדים למצוא תוכנית ריאליטי שתתאים לו. כי מתברר שהבריטים, שהמציאו את רוב תוכניות המציאות בטלוויזיה, לא מפסיקים לצפות בהן וגם לא מפסיקים לחלום על השתתפות בהן.

 

"יש לנו כבר 60 אלף מנויים רשומים שמפיצים את הבשורה לעוד כמה מאות אלפים", מספרת אחת ממנהלות האתר. האתר לא משרת רק בריטים, וגם מי שאינו מתגורר בממלכה מוזמן לנסות את מזלו, בתנאי שיש בו משהו מיוחד. במקרה כזה אולי יטיסו אותו אפילו מעפולה, אם המוזרות תתאים והאנגלית מובנת.

 

איברי המין שלכם סיבכו אתכם בצרה?

 

בין תוכניות הריאליטי שהאתר מנסה לגייס אליהן משתתפים יש גם תוכנית שמזמינה אנשים שאיברי המין שלך סיבכו אותך פעם בצרה ותוכנית על חיות מחמד נוראיות. הרעיונות אין-סופיים, ובכל רגע נתון האתר מציע יותר מ-400 תוכניות שנמצאות על סף הפקה.

 

אחת התוכניות, למשל, מיועדת להערצת מפורסמים כמו בריטני ספירס, אך כדי להשתתף בה המשתתפות נדרשות לעבור ניתוח פלסטי קל, שיתאים אותן למראה של בריטני.

 

נשים עם סיפורי שדיים מוזרים

 

תוכניות המציאות מספקות כיום כ-70 שעות שידור בטלוויזיה הבריטית, ומוחם של המפיקים קודח מרעיונות חדשים לסדרות שאולי יהפכו ללהיט הבא.

 

פיטר בייזלגט, מפיק סדרת הריאליטי "האח הגדול" שרצה בבריטניה מ-1999, מאמין שהטבע האנושי לא השתנה הרבה. "תמיד יהיה מיעוט של מוחצנים שמחפשים קהל, ותמיד יהיה רוב שמעוניין לצפות בהם. המשתתפים רוצים הכרה, ואנחנו צופים בהם כי יש שם דרמה טובה: גם חמלה וגם אימה".

 

כך למשל, חברתו של בייזלגט מחפשת בימים אלה "נשים עם סיפורי שדיים מוזרים" לתוכנית שתשודר בערוץ 5 הפופולרי. מועמדות מתאימות הן כאלה שישיבו בחיוב על שאלות כמו: "האם ניסית לאחר הלידה למזוג חלב טבעי לתה של בעלך?" או "האם נלכד אחד משדייך בדלת מסתובבת?" תוכנית אחרת מציעה לכל מי ששונא את הבוס שלו לשתף בזה את כל העולם. השונא הכי מוצלח גם יצא מהאולפן עם פרס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
beonscreen. כל אחד יכול, עם ניתוח פלסטי קטן
מומלצים