שתף קטע נבחר

שטראובר וגבריאלי: הקאמבק

תמונות בלעדיות ל-ynet: חברת הכנסת ענבל גבריאלי, שנפרדה מלירן שטראובר רק לפני שלושה שבועות, חיכתה לשוער מכבי ת"א בנתב"ג והגישה לו קבלת פנים מהסרטים. השניים לא אישרו את החזרה, אך לתמונות שלנו מהפגישה הנרגשת יש רק משמעות אחת

שוער מכבי תל אביב, לירן שטראובר, וחברת הכנסת ענבל גבריאלי עמדו בשנה וחצי האחרונות תחת זכוכית המגדלת של התקשורת הישראלית, אולי כאחד הזוגות המפורסמים והמעניינים ביותר במדינה.

 

החיבור בין חברת הכנסת המתוקשרת מהליכוד לשוער מחזיקת הגביע הפך למטעמים במדורי הספורט, ולא פחות מכך בטורי הרכילות, שהירבו לדווח על הקשר בין שטראובר לגבריאלי. לפני מספר חודשים אף הפכו השניים לכוכבים משמעותיים גם במסגרת תוכנית הסאטירה ארץ נהדרת.

 


גבריאלי ושטראובר. קרובים קרובים (צילום: ערן קמינסקי) 

 

במהלך השנה האחרונה עברו שטראובר וגבריאלי להתגורר יחד במבשרת ציון שליד ירושלים, והדיבורים על חתונה ממשמשת וקרבה התנפצו בתדהמה, כשלפני כשלושה שבועות בישרו הכותרות בעיתונים על פרידתם של השניים.

 

 

בראיון שהעניקה למוסף לשבת של 'ידיעות אחרונות' ביום שישי האחרון, אף אמרה גבריאלי: "לפעמים קורים בחיים הפרטיים דברים שהם פחות נעימים. אני צריכה ללכת ברחוב עם זה, לקום בבוקר ולבוא לעבודה, לחיות את היום בידיעה שכולם מתעסקים בכאב הפרטי שלך, זה לא נעים. לירן ואני היינו חברים שנה וחצי, וכמובן שאני כואבת אבל זה לא שייך לעבודה הפרלמנטרית שלי".

 


שוב ביחד (צילום: ערן קמינסקי) 

 

אולם עם חזרתם של שחקני מכבי תל אביב ממחנה האימונים בהולנד, הדברים נראים אחרת. לפחות לפי מראה עיניים המשתקף בתמונות הבלעדיות ל-ynet, הזוג נמצא בהליכי חזרה לזוגיות משותפת.

 

חברת הכנסת גבריאלי הגיעה לנמל התעופה בן גוריון, ומיד לאחר ששטראובר התפנה מראיונות לתקשורת, קיבלה אותו בחום רב, שלא מותיר הרבה מקום לספקות באשר לאפשרות חידוש הזוגיות.

 

אמש הסתפקו שטראובר וגבריאלי ב"אין תגובה", לשאלת ynet על הקשר ביניהם. המשך יבוא בוודאי בימים הקרובים...

 

צילום וידאו: ערן קמינסקי

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערן קמינסקי
שטראובר וגבריאלי, אמש. חם בנתב"ג
צילום: ערן קמינסקי
מומלצים