שתף קטע נבחר

הערב: הנבחרת מול אוקראינה ללא בניון

כוכב ווסטהאם סובל מכאבים וביקש להשתחרר מהמשחק היום נגד אוקראינה, בטורניר ההכנה. טל בן חיים התאמן עם הנבחרת בקייב, דודו אוואט הגיע מאוחר מסנטאנדר, ניר דוידוביץ' מועמד לפתוח בהרכב. אלון חרזי: "אנחנו רוצים לזכות בטורניר". גרנט: "אנחנו לא בכושר אופטימלי"

נבחרת ישראל תשחק הערב (ב') את משחקה הראשון בטורניר לזכרו של ואלרי לובנבוסקי, מול המארחת אוקראינה (21:00, שידור ישיר בערוץ 10). המנצחת בין שתי הנבחרות תפגוש בגמר הטורניר את המנצחת במשחק השני, בין פולין לסרביה.

 

מי שלא נמנה על סגל הנבחרת בטורניר הוא כוכבה יוסי בניון. בניון היה אמור להגיע אמש לאוקראינה יחד עם טל בן חיים, ולהצטרף לשחקנים שהמריאו, אך ביקש להשתחרר עקב פציעה קלה שספג במשחק בו הצטיין אתמול, הניצחון 1:3 על בלקבורן בבכורה שלו במדי ווסטהאם.

 

קצין העיתונות של הנבחרת, שאול אייזנברג, סיפר: "יוסי התקשר היום לאברהם גרנט וסיפר לו שהוא תשוש מהמשחק מול בלקבורן ושהוא סובל מכאבים ברגליו בעקבות המשחק. על רקע העובדה שיוסי היה הראשון להגיע תמיד לאימוני הנבחרת, השאיר גרנט בידיו את ההחלטה אם להגיע לאוקראינה או לא, ויוסי בחר להישאר באנגליה". בווסטהאם לא התלהבו לשחרר את בניון לטורניר, אך כיוון שאלו תאריכים אותם הקצתה אופ"א למשחקים בינלאומיים, היתה חייבת הקבוצה לשחרר את השחקן.

 

 

הנבחרת ערכה אמש את האימון הראשון בקייב, במגרש האימונים הצמוד לאצטדיון האולימפי בעיר. באימון נטל חלק בלם בולטון, טל בן חיים. לגיונר אחר שהגיע לאוקראינה בשעות הערב ולא הספיק להגיע לאימון הוא שוער ראסינג סנטאנדר, דודו אוואט. היעדרותו של אוואט מהאימון עשויה לגרום לכך ששוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', יהיה זה שיפתח מחר בין הקורות במשחק מול הנבחרת המארחת.

 

"אנחנו רוצים להצליח אבל חשוב גם לתרגל דברים ולעשות נסיונות, כיוון שבמשחק בשווייץ לא נוכל להרשות לעצמנו לעשות זאת", אמר מאמן הנבחרת אברהם גרנט לפני היציאה לאוקראינה. "עומדים בפנינו שני משחקים ברמה גבוהה מאוד וזה אמור להכניס אותנו לקצב הכי טוב שאפשר. כרגע אנחנו לא בכושר אופטימלי. חשוב שנהיה בכושר הטוב ביותר לקראת המשחק בשוויץ. שלושה שבועות זה זמן מספיק ארוך כדי לעשות את זה. אני מאוד שמח על כך שטל בן חיים ויוסי בניון שיחקו באנגליה".

 

המשחק הזה, כמו גם המשחק הנוסף שיתקיים ביום רביעי, יאפשר לגרנט לבצע נסיונות ולראות אילו שחקנים נמצאים בכושר הטוב ביותר לקראת המפגשים הקריטיים מול שוויץ ואיי פארו ב-3 וב-7 בספטמבר.

 

הנבחרת תחזור לארץ ביום שישי לפנות בוקר, ועד למשחק בשוויץ צפוי לה יום אימונים אחד נוסף בלבד. רגע לפני ההמראה, אמר אלון חרזי: "אנחנו לא משופעים במשחקי אימון ולוקחים את ההזדמנות לשחק בטורניר הזה בשתי ידיים. כל הנבחרות בטורניר חזקות עם סיכויים גבוהים לעלות למונדיאל. אנחנו רוצים לזכות בטורניר ולא באים לשמש תפאורה. כל הנבחרות חזקות יותר מישראל, אבל כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח נבחרות עדיפות. שלוש הנבחרות האחרות בטורניר הן לפחות ברמה של שוויץ, אם לא יותר מזה. ישראל ושוויץ נבחרות ברמה שווה".

 

מיכאל זנדברג: "זו הכנה אחרונה שלנו לפני שוויץ. אני לא חושב שהנבחרת נשכחה על ידי הציבור וכולם מחכים למפץ הגדול במשחק בשוויץ. אנחנו לא זקוקים להד תקשורתי סביב הנבחרת, אלא להתרכז במה שאנחנו צריכים לעשות".

 

על העובדה שהמשחק מול שוויץ יתקיים במקביל לתהליך פינוי ההתנחלויות ברצועת עזה אמר זנדברג: "אנחנו לא רוצים לגנוב את ההצגה. אנחנו לא מתעסקים בדברים אחרים, אלא רק בחלקת האלוהים הקטנה שלנו בכדורגל".


פורסם לראשונה 14/08/2005 21:47

 

צילום וידאו: יועד כהן
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי רוט
יוסי בניון. ביקש להשתחרר
צילום: יוסי רוט
צילום: איי פי
אברהם גרנט. ההכנות לא אופטימליות
צילום: איי פי
מומלצים