שתף קטע נבחר

גיידאמק יתמוך בסכנין. גנאיים: "הוא מקרב בין העמים"

אחרי שהשקיע בהפועל ירושלים, מתכוון איש העסקים היהודי-רוסי להשקיע גם בני סכנין. מאזן גנאיים: "גיידאמק מוכן לתמוך בקבוצה"

איש העסקים היהודי ארקדי גיידאמק ממשיך להרחיב את מעורבותו בספורט הישראלי. אחרי שמונה לנשיא הפועל ירושלים והעניק תמיכה כספית לקבוצה, הוא מתכוון גם לתמוך בבני סכנין בעונה הקרובה. ביום ראשון ייפגשו גאיידמק וראשי סכנין בלשכתו של שר האוצר והתמ"ת אהוד אולמרט, וגאיידמק צפוי להודיע על תמיכתו.

 

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאיים, הודה למיליארדר על עזרתו: "גיידאמק מוכן לתמוך בקבוצה ואני מודה לו על כך. אני גם מודה לשר אהוד אולמרט על שבשעה כל כך קשה מצא זמן לעזור לנו. זה כבוד גדול, כל הכבוד לו וכל הכבוד לגיידאמק שמגלה רצון גדול לקרב בין שני העמים".


ובינתיים, סכנין ממשיכה לארח בקרית אליעזר (צילום ארכיון: גיל נחושתן)

 

כזכור, ביום ג' השבוע הודיע הספונסר הראשי של סכנין, סלימאן דיאב, כי הוא מפסיק לאלתר את תמיכתו הכספית במועדון. דיאב, המשווק של חברת "סלקום" במגזר הערבי, נחשב לתומך העיקרי בסכנין ועם לכתו חששו במועדון כי הקבוצה תתקשה להתקיים בליגת העל.

 

דיאב ציין כי הוא מתכוון לפנות לסלקום על מנת שזו תמשיך לתמוך בקבוצה גם ללא תיווכו. גנאיים אמר כי אם החברה תחליט שלא לתמוך "אהיה מוכן לעזוב את תפקידי ולפנות מקום עבור מי שמוכן להשקיע בקבוצה. אין לנו עוד מיליון וחצי שקלים ואני יודע ששם המשחק הוא כסף. אני מוכן להיות חייל קטן של מי שמוכן לבוא במקומי".

 

כאמור, כעת נראה כי בפני סכנין נפתח אופק כלכלי חדש. אם אכן יודיע גיידאמק על תמיכתו בסכנין, הרי שהיא תהייה אחת הקבוצות המבוססות בליגת העל. תקציב הפועל ירושלים תחת חסותו של גיידאמק צפוי לעמוד על שישה מיליון דולר העונה, התקציב השני בהיקפו בליגת העל בכורסל, אחרי מכבי ת"א.


פורסם לראשונה 18/08/2005 16:42

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל כהן
גיידאמק. משקיע בספורט
צילום: טל כהן
צילום: ישראל הדרי
אולמרט. פגישה בלשכתו
צילום: ישראל הדרי
מומלצים