שתף קטע נבחר

גרנט: "השחקנים הראו הרבה נשמה, לב ושכל"

מאמן נבחרת ישראל ערך מסיבת עיתונאים לפני משחק האימון מול הצעירה, והתייחס למשחקי ההכרעה בבית: "זה יהיה בפוטו-פיניש, עם תוצאות הגיוניות נוכל לשמוח". גרנט הכחיש פניה מבית"ר ירושלים, סירב לדבר על עידן טל, ושוב קרא לקהל: "נצטרך אתכם מול איי פארו". הנבחרת סיימה בתיקו 2:2 מול הצעירה

נבחרת ישראל סיימה הערב (ד') בתיקו 2:2 את משחק האימון שלה מול הנבחרת הצעירה. שלומי ארבייטמן העלה את הנבחרת הצעירה ליתרון בדקה השביעית, בחלוף חמש דקות איזן וואליד באדיר את התוצאה בבעיטה מדויקת מ-20 מטרים. דוד רביבו כבש את השני לנבחרת הבוגרת בדקה ה-36. עמית בן שושן, חלוץ בית"ר ירושלים שנכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה, קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-75. המשחק נמשך 80 דקות בלבד.

 

במהלך המחצית השנייה שיתף גרנט בנבחרת הבוגרת את שלומי ארבייטמן, אביתר אילוז וזאב חיימוביץ'. ייתכן שארבייטמן יקבל זימון לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת המשחק מול איי פארו ב-8 לאוקטובר. חלוץ הפועל ת"א עומר פרץ עלה כמחליף במחצית השנייה בנבחרת הצעירה הציג יכולת טובה מאוד אך החמיץ שני מצבי כיבוש נוכחים.

 

 

ללא קשר למשחק האימון, ערך אברהם גרנט מסיבת עיתונאים באיצטדיון רמת גן, ודיבר לראשונה מאז הניצחון 0:2 על איי פארו. בית 4 יוכרע, ככל הנראה, במשחקיהן של יריבות ישראל על הכרטיס לגביע העולמי. גרנט התייחס לכך היום: "הבית יוכרע בפוטו פיניש, יש בבית שלנו ארבעי נבחרות חזקות וטובות, אני שמח שאנחנו ביניהן. כל הארבע ייתנו פייט אדיר עד לסוף הקמפיין, אין מצב שהבית יוכרע לפני המחזור האחרון ב-12 באוקטובר, אלא אם לא ננצח את איי פארו".

 

גם כשהדברים לא תלויים בו, גרנט נשאר אופטימי: "אם כל התוצאות יהיו הגיונייות, נוכל לשמוח בסיום. מאוד הגיוני שצרפת תנצח בשווייץ, ושהשווייצרים יסיימו בתיקו עם אירלנד בדאבלין. אני מתכונן גם לאפשרות שצרפת ושווייץ תסיימנה בתיקו, ואז הנבחרת תצטרך לנצח את איי פארו בהפרש של שבעה שערים. בכל מקרה - נצטרך את הקהל במשחק הזה".


גרנט (משמאל) ואייזנברג, היום במסיבת העיתונאים (צילום: ערן קמינסקי)

 

מאמן הנבחרת חילק מחמאות כהרגלו: "אני רוצה להביע הערכה גדולה לצוות המקצועי ולשחקנים, שעשו דברים מדהימים והפכו את הכל למובן מאליו - כמו חזרה מפיגור והניצחון בקפריסין, מה שלא היה בעבר. אני לא רוצה לדבר על האינטרסנטים. שחקנים שיחקו עם הרבה לב, נשמה, שכל ומוטיבציה, וצריך להעריך אותם".

 

גרנט הכחיש כי דברי ההערכה והתודה לשחקנים ולצוות הם מעין הודעת פרידה, ובנושא השמועות על פנייה שקיבל כביכול מבית"ר ירושלים, אמר: "לא פנו אלי מבית"ר, אין כל משא ומתן. כשאחליט להודיע על משהו עתידי אעשה זאת".

 

לגבי ההחלטה להשעות את עידן טל מהנבחרת אמר גרנט: "ההחלטה היא בהתאם לקריטריונים של הנבחרת, שפורסמו עם כניסתי לתפקיד ב-2002, ומעבר לזה אני לא רוצה להתייחס לשחקנים שאינם נמצאים בסגל".

 

גרנט בירך גם את צביקה שרף ונבחרת הכדורסל: "אני רוצה לשלוח להם ברכות, הם עשו דבר יפה מאוד. אני תמיד חסיד של כחול לבן, במיוחד שיש דברים כאלה נהדרים".

 

קצין העיתונות של הנבחרת, שאול אייזנברג, אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים, כי עד עתה נמכרו כבר אלפי כרטיסים למשחק מול איי פארו, שיתקיים במוצאי שבת, ה-8 באוקטובר, ככל הנראה בשעה 19:50.

 

עומר פרץ: התרגשתי לקבל זימון לנבחרת הצעירה

 

חלוץ הפועל תל אביב, עומר פרץ, שזומן לראשונה לנבחרת הצעירה אמר הערב, זמן קצר לפני פתיחת משחק האימון של הנבחרת הצעירה מול הבוגרת: "מאוד התרגשתי לקבל את הזימון הזה. זו היתה אחת השאיפות שלי בתחילת העונה. אני מקווה להמשיך ולקבל קרדיט מגיא לוי גם בהמשך".

 

חלוץ מכבי חיפה, שלומי ארבייטמן, שעשוי לקבל זימון לנבחרת הבוגרת לקראת המשחק מול איי פארו אמר: "אני אצטרך לעבוד קשה כדי להוכיח שהמקום שלי הוא בנבחרת הבוגרת. כבר שיחקתי בה בעבר ואשמח לחזור אליה".

 

לפני פתיחת המשחק בין הבוגרת לצעירה העניק איש העסקים, שמואל פלאטו שרון, תמונה במתנה לאדורם קייסי לאות הערכה על כך שכבש את השער במשחק מול שוויץ לפני 11 יום.


פורסם לראשונה 14/09/2005 16:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערן קמינסקי
אברהם גרנט
צילום: ערן קמינסקי
מומלצים