שתף קטע נבחר

פולדינג: "הניסיון שלי בירושלים יעזור לי בסקרמנטו"

הסווינגמן האמריקני, שלא הרשים בירושלים, זומן למחנה האימון הסופי של הקינגס. סוכנו דאג ניוסטאדט: "ריקי היה רוצה לשחק בדטרויט, אבל יהיה לו קשה להשתלב בסגל שלהם"

ריקי פולדינג, שחקן הפועל ירושלים בעונה שעברה, זומן למחנה אימון סופי של סקרמנטו קינגס, שייערך בחודש הבא. פולדינג, שנבחר במקום ה-54 בדראפט 2004 על ידי דטרויט פיסטונס, ינסה להתקבל לראשונה בקריירה שלו ל-NBA. סוכנו דאג ניוסטאדט, שייצג גם את שרונאס יאסיקביצ'יוס במשא ומתן עם אינדיאנה פייסרס, מסביר מדוע: "ברור שריקי היה רוצה לשחק בדטרויט, אבל יהיה לו קשה להשתלב בסגל שלהם. לסקרמנטו יש מקום לשחקן כמוהו".

 

פולדינג עצמו אמר: "הניסיון שלי בירושלים יעזור לנו בסקרמנטו. שיחקתי ברמה מקצוענית עם שחקנים שמתייחסים למשחק כעבודה. זו גם הגישה שלי עכשיו - הכדורסל זו העבודה שלי".

 

סגן נשיא דטרויט, ג'ון האמונד, אמר: "ריקי הוא שחקן איכותי ויש לו את הכישורים לשחק ב-NBA. עבור ריקי, זה פשוט לא היה הזמן והמקום הנכון להיות בו בדטרויט".

 

פולדינג, אולי בגלל גילו הצעיר (23) והיעדר הניסיון, לא הרשים בעונה שעברה במדי הפועל ירושלים. הוא השיג במלחה ממוצעים של 12.5 נקודות, 4.4 כדורים חוזרים, 1.9 אסיסטים ו-1.2 חטיפות למשחק.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פייר תורג'מן
ריקי פולדינג
צילום: פייר תורג'מן
מומלצים