שתף קטע נבחר

פרקליטתו של גזל לחיפה: "החזירו אותו לאימונים"

עו"ד שטיינפלד, שלחה מכתב למכבי חיפה בו היא דורשת להחזיר את רביד גזל לאימונים לאלתר. לורפיס מועד להרכב מול מכבי פתח תקווה

סאגת מכבי חיפה ורביד גזל מסרבת לגווע. השחקן שהושעה מהאימונים, עדיין לא עבר לבית"ר ירושלים, זאת מאחר ששתי הקבוצות טרם הגיעו להסכמה בנוגע למחיר העברתו.

 

בינתיים גזל עורך אימונים אישיים בצורה לא מסודרת והיום שיגרה פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד, מכתב למכבי חיפה בו היא דורשת להחזירו לאימונים לאלתר.

 

המכתב נשלח היום, עשרה ימים לאחר השעייתו של גזל מאימוני מכבי חיפה, בעקבות התנהלות שלא הייתה מקובלת על המאמן רוני לוי.

 

גזל מעוניין לעבור לבית"ר, בחיפה מעוניינים שהקשר יעזוב, אולם עדיין לא הגיעו להסכמנות עם בית"ר בנוגע למחירו וזה מה שמעכב בינתיים את ביצוע העסקה.

 

לורפיס מועמד להרכב מול מכבי פ"ת

 

מכבי חיפה תארח הערב (ב') את מכבי פתח תקווה בקרית אליעזר, למשחק שישלים את המחזור השני בליגת העל. להרכבה של חיפה צפויים לשוב הקשר עידן טל והחלוץ רוברטו קולאוטי, שלא שיחקו במשחק הליגה הראשון העונה מול בני סכנין, בשל צבירת כרטיסים צהובים מהעונה שעברה.

 

נראה כי המאמן רוני לוי מתלבט אם לפתוח עם הקשר מיכאל זנדברג שהתאושש מפציעה קלה, או עם הקשר הארגנטיני אדריאן לורפיס, שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר, במקומו של ויקטור אורמסבאל. השוער תום אלמדון החלים מהפציעה בברך וערך אתמול (א') אימון מלא. אם יהיה כשיר, צפוי אלמדון להתלבש ולשבת על הספסל.

 


חיפה באימון (צילום: ראובן שוורץ)

 

החלוץ שלומי ארבייטמן התייחס למשחק הצפוי: "יהיה משחק קשה מאוד, אבל אני מקווה שבסופו אנחנו נשמח. פתח תקווה קבוצה מצוינת. הם אמנם באים אחרי הפסד לפרטיזן בלגרד, אבל זו קבוצה שמתעשתת מהר. אנחנו לא צריכים לראות את המשחק ככזה שישליך על העונה כולה. אני מקווה שהאיצטדיון יהיה מלא. לחיפה יש הרבה קהל, ואני מקווה שהאוהדים יגיעו ויעזרו לנו".

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, רפאל אולארה, אריק בנדו, אדורם קייסי, חאבייר דיירסאו, אדריאן לורפיס (מיכאל זנדברג), עידן טל, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.


רוביל סרסור ועומר גולן באימון. רוצים לשכוח את פרטיזן (צילום: תומריקו)

 

מכבי פ"ת: טועמה צפוי לחזור להרכב

 

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, לא תרגל אתמול את ההרכב שיפתח במשחק מול מכבי חיפה, אולם נראה כי הוא צפוי לבצע שני שינויים בהרכב של הקבוצה, לעומת זה שפתח במשחק ביום חמישי, מול פרטיזן בלגרד בגביע אופ"א. הקשר סלים טועמה צפוי לשוב להרכב ככל הנראה על חשבונו של החוץ הקמרוני, אמיל אמבמבה והמגן הימני איסמעיל עאמר עשוי לפתוח על חשבונו של אסי משיח.

 

בכל מקרה, לרשותו של המאמן עומד סגל מלא. גיא לוזון אמר לקראת המשחק: "קבוצה טובה ומקצוענית לא צריכה להיות מושפעת מאינטנסיביות של משחקים קשים. אנחנו לא מחפשים תירוצים ואין קשר בין מה שהיה נגד פרטיזן למה שיהיה מול חיפה. אנחנו בכל משחק באים כדי לנצח בלי כל קשר לזהות היריבה, וכך יהיה גם מול מכבי חיפה".

 

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עאמר (אסי משיח), מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון; סולי צמח, אנדריי קאלדיירה, סטניסלב דוברובין, כפיר אדרי (אמיל אמבמבה), סלים טועמה; עומר גולן.


פורסם לראשונה 18/09/2005 21:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אייל גולדשטיין
גזל. רוצה לחזור לאימונים
צילום: אייל גולדשטיין
צילום: ראובן כהן
אדריאן לורפיס
צילום: ראובן כהן
מומלצים