שתף קטע נבחר

ארקדי גאידמק ממשיך ברכש: קנה עיתון רוסי

הבעלים של בית"ר ירושלים רכש את העיתון 'מוסקבה ניוז' מבעליו האוקראינים. קשר נבחרת סלובניה, אדם קאפיץ', נחת בארץ ויצטרף לבית"ר

ארקדי גאידמק ממשך במסע הקניות שלו. הבעלים של בית"ר ירושלים בכדורגל והפועל ירושלים בכדורסל קנה את העיתון הרוסי 'מוסקבה ניוז' (מוסקוביסקייה נובוסטי) מידי בעליו האוקראינים, ואדים רבינוביץ' וינסה להחזיר אותו אל דרך המלך.

 

גאידמק רכש עיתון שהיה בעבר המופת לעיתונות החופשית של תקופת מיכאל גורבצ'וב והפרסטרויקה, אך נמצא כיום בבעיות קשות, וללא עורך אחראי. בעליו הקודם, רבינוביץ', אמר לסוכנות הידיעות הרוסית, 'אינטרפקס': "תמיד אמרתי שהעיתונות היא עסקים בשבילי, ולא פוליטיקה".

 

בעיתון הרוסי 'סובייטסקי ספורט' נכתב כי מאמן נבחרת רוסיה לשעבר, אולג רומאנצב, הודה כי קיבל הצעה מפתה מקבוצה בחו"ל. נראה כי הכוונה היא לבית"ר ירושלים. ליאור מאי הגיב: "אנחנו לא מתייחסים לזה". פירסום נוסף קישר בין בוריס איגנטייב, עוזר מאמן נבחרת רוסיה, לבית"ר ירושלים, אך מקורבי גאידמק דחו את האפשרות להבאת רומנצב או איגנטייב וטענו כי נכון לעכשיו הכיוון הוא להשאיר את גיא עזורי בעמדת המאמן.

 

הקשר הסלובני אדם קאפיץ', ששיחק במדי נבחרתו נגד ישראל במוקדמות יורו 2004, נחת היום (א') בישראל ויחתום בבית"ר ירושלים. כזכור, נבחן קאפיץ' בבית"ר לפני כשבועיים ולאחר מכן חזר לארצו. המאמן גיא עזורי שמר איתו על קשר וכעת נראה כי השחקן יצטרף לקבוצה. יועץ התקשורת של בית"ר, ליאור מאי: "המטרה היא להחתים את קאפיץ', ולשם כך הוא הגיע לישראל".

 

בעקבות הצטרפותו הצפויה של קאפיץ', נראה כי עזורי יחליט לוותר על הקשר הסרבי אנדראס סטראפק, שנבחן בקבוצה בשבוע שעבר. סטראפק לא הותיר רושם מיוחד במשחק האימון ביום חמישי נגד בני יהודה (1:1), ונראה כי לא ייבחן פעם נוספת. בבית"ר ממשיכים לחפש בלם ועדיין לא ירדה מהפרק מועמדותו של הקונגולזי קמיל מוזינגה.

פורסם לראשונה 09/10/2005 13:42

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ארקדי גאידמק, לא עוצר
צילום: ראובן שוורץ
צילום: ראובן שוורץ
עזורי. עדיין מחפש חיזוק
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים