שתף קטע נבחר

יענקלה רוטבליט נבחר ליו"ר דירקטוריון אקו"ם

הנמכ"ל בן דוד: "אנחנו מאוד גאים שאדם בשיעור קומתו של רוטבליט נבחר לתפקיד"

הפזמונאי יעקב רוטבליט מונה השבוע לתפקיד יו"ר דירקטוריון אקו"ם. רוטבליט, שזכה בשנת 1998 בפרס אקו"ם על מפעל חיים, יחליף בתפקיד את יו"ר הדירקטוריון היוצאת, חנה גולדברג. משך הכהונה: שלוש שנים.

 

במסגרת תפקידו יהיה רוטבליט אחראי על סדר היום של אקו"ם, פיקוח על המנכ"ל ומבנה הארגון. ההחלטה למנות את רוטבליט כיו"ר התקבלה על ידי חבר הדירקטורים של אקו"ם ובהם ניצן זעירא, מאיר גולדברג, ישי אמיר, יהודה עדר, ארי בן שבתאי ושמאי גולן, ברוב קולות.

 

רוטבליט עצמו העדיף שלא לצאת בהצהרות לפני שהוא לומד את השטח. מנכ"ל אקו"ם, יוריק בן דוד, אמר בתגובה: "אנחנו מאוד גאים שאדם בשיעור קומתו של רוטבליט נבחר לתפקיד. אחרי הכל מי שכתב את 'שיר לשלום' אין לנו אלא להיות עפר לרגליו, מה יש לומר?".

 

רוטבליט, החוגג השנה את יום הולדתו ה-60, כתב לאורך הקריירה שלו עשרות שירים שהפכו לאבני דרך בפזמונאות הישראלית ובהם "אמא אדמה", "כמה טוב שבאת הביתה", "אני רואה אותה בדרך לגימנסיה", "קפה טורקי", "שבתות וחגים", "באה מאהבה", "אחרי עשרים שנה", "חוזה לך ברח", "דברים שרציתי לומר", "רואים רחוק רואים שקוף" ו"דרכנו". באחרונה הוציא שני אלבומי סולו.

 

הפרטים הראשונים הגיעו באימייל האדום

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים