שתף קטע נבחר

שיא לשי דורון במרילנד - הגיעה לאלף נק'

הגארדית הישראלית קלעה 23 נק' בניצחון הגדול על קסאבייר, 68:93, והיא הראשונה בתולדות המכללה שמגיעה לאלף נק' תוך 64 משחקים. דורון: "זו הפתעה"

אין ספק ששי דורון היא אחת השחקניות עם הפוטנציאל הגדול ביותר העונה בליגת המכללות בארצות הברית. אחרי שקיבלה מועמדות לתואר שחקנית השנה ופתחה את הליגה עם משחק נהדר, המשיכה הגארדית הישראלית לככב במדי קבוצתה, מרילנד טארפינס.

 

דורון בת ה-20 קלעה 23 נקודות, לקחה 7 ריבאונדים ומסרה 4 אסיסטים בניצחון הגדול של מרילנד, 68:93 על קסאבייר באולם הביתי ב'קומקאסט סנטר'. הפרשמנית קריסטי טוליבר הוסיפה 16 נקודות ו-7 אסיסטים לזכות ה'טרפס', שפתחו את העונה עם שני נצחונות רצופים. הגארדית הישראלית גם הספיקה לשבור שיא נוסף של המכללה. דורון הגיעה ל-1,000 נקודות בשורות ה'טרפס' ועשתה זאת אחרי 64 משחקים בלבד, התקופה הקצרה ביותר בהיסטורית המכללה.

 

דורון אמרה ל-ynet, לאחר שבירת השיא: "זה הגיע לי בהפתעה, רק אחרי המשחק סיפרו לי על כך. אני שמחה מאוד, אבל יש לקבוצה עוד הרבה על מה לעבוד. אני מאוד מקווה שנגיע העונה לפחות עד הפיינל-פור כי יש לנו שחקניות מצוינות".

 

גם ליעד סואץ, הנציגה הבכירה השנייה של ישראל בליגת המכללות, לא נשארה מאחור. סואץ קלעה 21 נקודות, לקחה 4 ריבאונדים ומסרה 4 אסיסטים בניצחון הדרמטי של וילאנובה 59:62 בחוץ על פן סטייט.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
שיורון
צילום: איי פי
צילום: איי פי
ליעד סואץ
צילום: איי פי
מומלצים