שתף קטע נבחר

סיאט מציגה: ליאון למירוצי-יצרן

חלומם הרטוב של חולי הגה. הקומפקטית החדשה של סיאט חושפת גרסה למירוצי-יצרן-אחד, לטענתה הסדרה המהירה מסוגה. בארסנל: 280 כ"ס ותיבת DSG. תהנו

סיאט הציגה לאחרונה את המכונית המעודכנת ביותר שלהם למירוצי-יצרן, בו משתתפות מכוניות מתוצרת אחת, זהות כמעט-לחלוטין האחת לשניה. מדובר בליאון החדשה, המשפחתית הקומפקטית שלא ממש עונה על ההגדרה מכונית מירוץ, אבל מבטיחה להעניק מלוא חופניים הנאה לכל מי שיאחז בהגה.


 

כדי להצליח במשימה התחמשה הליאון הזו במנוע 2.0 ליטר מוגדש, המוכר לנו מהגולף GTI. שם הוא מייצר 200 כ"ס, בליאון סדרתית 185 כ"ס. ובגרסת המירוץ? 280 כ"ס, לא פחות. על העברת הכוח לגלגלים תהיה מופקדת תיבת ה-DSG המצוינת של פולקסווגן.

 

מסיאט נמסר לא רק כי מדובר יהיה בסדרת מירוצי-יצרן-אחד המהירים ביותר באירופה, אלא גם כי המכונית תצויד בכמה שיותר רכיבים שילקחו ישירות מגרסת ה-WTCC (אליפות העולם למכוניות סלון) . אגב, כמו אחותה הבכירה, גם הליאון הזו תאפשר כיוון כנף אחורית ב-16 מצבים. אם תהיתם.

 

ספרד, אנגליה, גרמניה וטורקיה, הן המדינות המארחות את אליפות סיאט ליאון. בכל אחת ממדינות אלה יוכלו נהגים המעוניינים להשתתף באליפות, לרכוש את המכונית כמעט-מוכנה למירוץ. לא הייתם מוכנים להיות אחד מאלה? והיא נראית מצוין, אתם חייבים להודות.

 

הבהרה: בכתבת המקור נפלו מספר טעויות, שתוקנו בהמשך


פורסם לראשונה 23/11/2005 17:33

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים