שתף קטע נבחר

"משבר": פרץ מאיים להתפטר בגלל המרצדס

כיו"ר האופוזיציה זוכה עמיר פרץ לאבטחה צמודה של השב"כ וגם למכונית משוריינת. אבל פרץ לא מוצא את עצמו בקאדילק ובמרצדס שחורה וכעת הוא מבקש להתפטר מראשות האופוזיציה רק כדי לנסוע במכונית עממית. הכנסת: "השב"כ אחראי לנושא והמכונית כנראה תוחלף"

מרצדס זה לא בשבילו: יו"ר העבודה, עמיר פרץ, מנסה למצב את עצמו כמנהיג חברתי ועממי, אבל יש לו בעיה קטנה. כיו"ר האופוזיציה הוא מחויב לנסוע במכונית משוריינת. אבל פרץ לא מוצא את עצמו בקאדילק או במרצדס. עכשיו הוא מאיים להתפטר מתפקידו כיו"ר האופוזיציה, רק כדי לקבל מכונית פשוטה יותר.

  

אנשיו של עמיר פרץ הכריזו הבוקר (יום ג') על כוונתו לפרוש מתפקידו כיו"ר האופוזיציה. לא בגלל משבר פוליטי חלילה, אלא בגלל משבר בחניון הכנסת.  


המרצדס של עמיר פרץ. לא עממית מספיק (צילום: יואב גלאי)

 

פרץ מלין על כך שאינו יכול להתנהל כשאבטחה כבדה סביבו והוא נאלץ לנסוע במכוניות משוריינות. בתחילה הקצו לפרץ קאדילק משוריינת. אחרי זה נסע בשברולט סוואנה מסחרית ואתמול שודרג למרצדס שחורה.

 

יו"ר העבודה מנגן על תדמית המנהיג העממי המחובר לפועל הפשוט. הוא פנה לקצין הכנסת ודרש ממנו שלא יספקו לו מכוניות פאר כי אינו מוכן לנסוע בהן.

 

יועציו של עמיר פרץ מיהרו לעדכן את התקשורת על צעדיו של יו"ר העבודה ואמרו שהוא שוקל להתפטר מראשות האופוזיציה, כדי שלא ייאלץ לנסוע במכוניות משוריינות ולהסתובב עם שומרי ראש. עד כמה זה רציני? לא ברור.

 

ומה אומרים על בכנסת? משם נמסר ש"הנושא אינו קשור לכנסת. השב"כ הוא זה שאחראי למכוניות המשוריינות ועל-פי המסתמן מכוניתו של פרץ תוחלף".

 

בהכנת הידיעה השתתף אילן מרסיאנו
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
עמיר פרץ. לא במרצדס
צילום: רויטרס
קאדילק לכל עובד?
מומלצים