שתף קטע נבחר

סדרת מפגשים תעסוק בקשר בין מחול לאמנות

את המפגשים תנחה המבקרת סמדר שפי וישתתפו בהם יוצרי מחול ואמנות חזותית

מרכז סוזן דלל ישיק בשבוע הבא סדרה של ששה מפגשים שתעסוק בקשר בין אמנות חזותית למחול עכשווי. את הסדרה תנחה מבקרת האמנות, סמדר שפי, ובין המשתתפים בה הכוריאוגרפים אוהד נהרין ורנה שיינפלד, מעצבת התלבושות רקפת לוי והצלמים גדי דגון ולי ינור.

 

"הסדרה מציעה דרך חדשה להתבונן על שני התחומים שכן ההגדרה של אמנות חזותית כמו זו של המחול עברה בשני העשורים האחרונים שינויים גדולים", אומרת שפי, "מעניין לבדוק כיום את נקודות המפגש בין התחומים ולקבל תמונה של התרחשות עכשווית במחול ובאמנות".

 

הסדרה תפתח ביום שישי הבא, 16 בדצמבר, במפגש שיעסוק באמירה החזותית במחול העכשווי משנת 1990 ועד לימים אלה. מפגש זה, שילווה בהקרנת קטעי וידאו, יתרכז בתרומה של ההיבטים הוויזואליים ליצירות מחול מ"אנאפאזה" של אוהד נהרין ועד "מה טוב בירח" של ענבל פינטו ואבשלום פולק. במפגש יתארח אוהד נהרין.

 

מפגש נוסף יוקדש למקומן של התלבושת והתפאורה ביצירת המחול ומערכת היחסים ביניהן, מפגש אחר יוקדש למקום האמנות ביצירת המחול הבינלאומית ושיתופי פעולה בין אמנים עכשוויים בהם אניש קאפור ושרה לוקס עם יוצרי מחול. מפגש נוסף יוקדש למערכת היחסים בין הצלם ליצירת המחול ואחר יעסוק במעמדו של הוידאודנס. את הסדרה ינעל בחודש מאי מפגש שיתרכז במחול כשפה לא מילולית החוצה תרבויות.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גדי דגון
גדי דגון ואוהד נהרין. הקשר בין הצלם ליצירת המחול
צילום: גדי דגון
לאתר ההטבות
מומלצים