שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: יבוריאן ישחק בדרבי; דומב: יש חוב לאוהדים

החלוץ ערך אימון מלא עם הקבוצה ויפתח בהרכב מול מכבי ת"א ביום ראשון. יוסי אבוקסיס: "אם נחשוב שאנחנו טובים יותר, אז אולי נקבל בראש". אבוקה נזרקה במהלך האימון לכר הדשא, כוחות משטרה הגיעו למקום

חלוץ הפועל ת"א, אליה יבוריאן, יפתח בסופו של דבר בהרכב קבוצתו בדרבי מול מכבי ביום ראשון. יבוריאן ערך ביום שישי אימון מלא עם הקבוצה, לכן אליניב ברדה ימשיך לשבת על הספסל.

 

כעשרה אוהדים של מכבי ת"א הגיעו ביום חמישי למתחם וולפסון בנסיון לקנות כרטיסים לשערים 10 ו-11 לדרבי ביום ראשון, שערים אותם אמורים למלא אוהדי הפועל ת"א. במקום התפתחו עימותים בין קומץ האוהדים. האוהדים האדומים הלהיטו את הרוחות, כאשר זרקו לכר הדשא אבוקה. כוחות משטרה הגיעו למקום כדי לצנן את הרוחות. הערב (ש') תהייה לאוהדים האדומים הזדמנות אחרונה לרכוש כרטיסים לשערים 10 ו-11 במהלך האימון מהשעה 16:00 עד 18:00.

 

צפו בהפועל תל אביב מתכוננת לדרבי (צילום: יועד כהן)

 

בלם הפועל ת"א, אסי דומב, אמר לקראת המשחק: "יש לנו חוב לאוהדים שלנו ונקווה שנשלם אותו במזומן. נקווה לנצל את המומנטום שלנו. אנחנו לא מתעסקים ברכישה ולא בצרות של מכבי ת"א, מתכוננים רק למשחק הזה. חשוב שאדם ענק כמו רומן אברמוביץ' יעזור, אבל אנחנו השחקנים צריכים להתרכז בעבודה על המגרש".

 

אליניב ברדה: "אנחנו לא מסתכלים על הבלגן במכבי ת"א, אלא באים להשיג תוצאה טובה. דרבי זה משחק חשוב ליוקרה של העיר ואנחנו רוצים לנצח כדי לשמח את האוהדים".


ג'ון פנטסיל באימון הפועל ת"א (צילום: יועד כהן)

  

הקשר יוסי אבוקסיס: "בעונה שעברה היינו במצב לא טוב והצלחנו להיתלות בדרבי ולנצח. זו אמנם קלישאה, אבל דרבי הוא באמת משחק מיוחד. זו התעלות והרבה יוקרה במיוחד לאוהדים שלנו. אנחנו רוצים לשמח אותם ולהישאר למעלה ולא שוכחים שהם תמכו בנו גם כאשר היינו בתחתית".

 

על היריבה אמר אבוקסיס: "אם נחשוב שאנחנו באים בעליונות עליהם אנחנו עלולים לקבל בראש. יש להם שחקנים מסוכנים שמסוגלים לנצח את המשחק הזה בשבילם וברור שיהיה משחק קשה. צריך לבוא הכי מוכנים שאפשר. לפני חודש אמרו עלינו שאנחנו סתם קבוצה והיום אנחנו נראים טוב ומתמודדים בצמרת, אז חשוב שנשמור על יציבות".


שביט אלימלך מנסה את כוחו באימון (צילום: יועד כהן)

 

הגנאי של הפועל ת"א, ג'ון פנסיל, התייחס לפיטוריו של מאמן מכבי ת"א, ניר קלינגר, אותו מאמן שזרק אותו מהמועדון הצהוב, דבר שהביא להגעתו להפועל ת"א: "קלינגר מאמן טוב שהוביל את מכבי ת"א להישגים והייתה לו הצלחה במכבי כמו זכייה באליפות ועלייה לליגת האלופות".

 

פנטסיל הוסיף: "אני לא מסתכל עליו כעל מי שהעיף אותי ממכבי, דברים כאלה קורים לכל שחקן, הוא היה המאמן והוא ידע מה הכי טוב לקבוצה. קלינגר הוא מאמן טוב. אנחנו צריכים לנצח ביום ראשון ולא משנה מי מאמן את הקבוצה היריבה. שמעון גרשון לא נכח באימון, בשל אזכרה למות אביו.

 

הרכב משוער: שביט אלימלך; ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי; יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, ברוך דגו, גיל ורמוט; אליניב ברדה, עומר פרץ.


פורסם לראשונה 08/12/2005 17:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
איליה יבוריאן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים