שתף קטע נבחר

ההר הוליד עכבר: 0:0 מאכזב בין הפועל ת"א ומכבי חיפה

16 אלף צופים מילאו את בלומפילד במשחק הפרידה של יניב קטן מליגת העל, אך ראו בעיקר החמצות של האדומים ותצוגה מצוינת של ניר דוידוביץ' בשער החיפאי. דרור קשטן ממשיך לפגר אחרי רוני לוי ב-13 נקודות, הירוקים עדיין ללא הפסד ליגה

המשחק הראשון של השנה החדשה לא הוליד גדולות ונצורות. מכבי חיפה והפועל תל אביב סיימו בתיקו 0:0 מאכזב בבלומפילד והשורה התחתונה ברורה: המכונה של רוני לוי משייטת לעבר תואר אליפות שלישי ברציפות.

 

16 אלף צופים מילאו את יציעי בלומפילד, במה שהוגדר כ'משחק עונה', אבל המפגש בין שתי הקבוצות ייזכר בעיקר בגלל הפרידה של יניב קטן מליגת העל, בדרכו לווסטהאם של יוסי בניון. חלוץ הירוקים, למרות משחק פושר, יכול כעת לצאת לאנגליה בראש שקט, בטח כשהפער בין חיפה למקום השני נותר על 13 נקודות.

 

 

 צפו בתגובות חברי הקבוצות לאחר המשחק (צילום וידאו: אמנון פיקר)

מהלך המשחק

 

בדקה החמישית קופחה מכבי חיפה כשלא נשרק לזכותה בעיטת עונשין מ-11 מטר. גוסטבו בוקולי חטף כדור מהגנת הפועל תל אביב, מסר רוחב וראה איך רוברטו קולאוטי נדחף ברחבה. השופט איתן תבריזי החליט לא לשרוק לפנדל.


ניר דוידוביץ' בשער הירוק, הערב מול הפועל תל אביב (צילום: אמנון פיקר)

 

בדקה ה-20 חילץ וואליד באדיר כדור מהגנת חיפה ומסר ליוסי אבוקסיס. קשר הפועל תל אביב שיגר טיל מ-20 מטר, אבל ניר דוידוביץ' הדף בקצות האצבעות שער בטוח. שלוש דקות חלפו והפעם היה זה יניב קטן, שבעט היטב מהצד השני, אבל שביט אלימלך הציל את קבוצתו.

 

שמונה דקות חלפו והפועל תל אביב החמיצה הזדמנות גדולה לעלות ליתרון ראשון. עומר פרץ הכניס כדור עומק לברוך דגו, שנותר לבד מול דוידוביץ', אך בעט ברשלנות לרגליו של השוער.


אוהדי הפועל תל אביב ומכבי חיפה, עשו כבוד ליניב קטן (צילום: אמנון פיקר)

 

אליניב ברדה החליף את איליה יבוריאן בתחילת המחצית השניה וכבר בנגיעה הראשונה שלו בכדור היה יכול לכבוש את הראשון של האדומים. ברדה גבר על אולארה ובעט כדור, אותו דוידוביץ' הצליח להרחיק.

בדקה ה-70 ניסה אדורם קייסי להרחיק, אבל הכדור הגיע לברדה שבמספרת ניסה את כוחו של דוידוביץ'.

 

עשר דקות לסיום מצא את עצמו בוקולי חופשי ברחבה, אבל הבעיטה ששיגר חלפה סמוך לקורה של אלימלך. בדקה ה-88 הוחלף יניב קטן, במשחקו האחרון בארץ, וזכה לתשואות רמות מכל יושבי בלומפילד, כולל אוהדי הפועל תל אביב.

 

הרכבים

 

הפועל תל אביב: שביט אלימלך; ג'ון פנטסיל, אסי דומב, שמעון גרשון, יגאל אנטבי; יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, גיל ורמוט, ברוך דגו; איליה יבוריאן (אליניב ברדה, 46), עומר פרץ (איבזיטו אוגבונה, 70).

 

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי (קלמי סבן, 76), רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי; חבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי, מיכאל זנדברג (שלומי ארבייטמן, 79); יניב קטן (פרננדו לורפיס, 88), רוברטו קולאוטי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן
יניב קטן, משחק פרידה
צילום: יועד כהן
מומלצים