שתף קטע נבחר

מדד גזענות: סכנין מתקרבת לבית"ר בצמרת

לקראת המפגש בין הקבוצות בשבוע הבא, אוהדי סכנין זינקו למקום השלישי בטבלה של הקרן החדשה לישראל. בית"ר ממשיכה להוליך את הטבלה הלא מכובדת, אחרי קריאות של אוהדיה נגד סלים טועמה

פחות משבוע לפני המפגש ביניהן בליגה, כולל קבלת הפנים עם בקלאוות לאוהדי בית"ר ירושלים, התקרבה בני סכנין ליריבתה, בצמרת הגבוהה הלא מכובדת של מדד הגזענות והאלימות במגרשי הכדורגל, אותו מפרסמת הקרן החדשה לישראל.

 

אוהדי בית"ר י-ם ממשיכים להוליך את הטבלה, עם צבירה של עוד נקודות שליליות, אחרי שאוהדיה שרו כ-10 פעמים במהלך המשחק האחרון מול מכבי פ"ת: "אני שונא אותך סלים טועמה, אני שונא את כל הערבים". לשחקניה הערבים של מכבי פ"ת אוהדי בית"ר איחלו:" שיישרף לכם הכפר". בנוסף, איסמאעיל עמאר, שחקנה של מכבי פ"ת, זכה לנהימות וקללות כלפיו מצד אוהדי בית"ר במהלך המחצית השנייה.

 

סכנין, שדורגה ערב המחזור במקום השביעי, זינקה עד למקום השלישי. במשחק האחרון נעצר אוהד של הקבוצה בהפסקה, מה שגרם להתפרעות ביציע אוהדי סכנין ועימותים עם כוחות השיטור במקום. בקרן החדשה מציינים כי קבוצת אוהדים אחרת של סכנין ביקשה והצליחה לחצוץ בין השוטרים לבין האוהדים המתפרעים ובכך למנוע את המשך האלימות בין הצדדים.

 

אוהדי מכבי ת"א שמרו על המקום השני, אחרי שחלק מאוהדיה שרו במהלך המשחק: "סלים (טועמה) אתה מחבל, אנחנו אותך נחסל". כמו כן, אותה קבוצת אוהדים שרה במהלך המשחק: "זו מדינה של יהודים, אין כניסה לערבים".

 

בקרן החדשה מציינים לשבח את הכיבוד המופתי של דקת הדומייה לזכרו של אורי בינמו, אוהד מכבי חיפה שנהרג בשבוע שעבר בפעילות מבצעית, על ידי כל הצופים בבלומפילד.

 

הצמרת הלא מכובדת של הטבלה: 1. בית"ר ירושלים 21 נק' שליליות; 2. מכבי ת"א 19; 3. בני סכנין 13; 4. הפועל ת"א 11; 5. בני יהודה ומכבי חיפה 10 כ"א.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חגי אהרון
אוהדי סכנין
צילום: חגי אהרון
מומלצים