שתף קטע נבחר

גורמים בהפועל ת"א: עגיב מנסה לטרפד המכירה ללבייב

למרות שהאדומים חגגו כבר את עיסקת הרכישה, במשרדי הקבוצה מביעים חשש כי התנגדותו של רפי עגיב למהלך עשויה לטרפד אותו. חליס חוזר להרכב מול מכבי פ"ת, שעשתה צעד נוסף לצירוף בן לוז

סערה בישיבת דירקטוריון הפועל תל אביב שהתקיימה ביום חמיש. בישיבה נכחו הבעלים הנוכחים של המועדון, כאשר הנושא החם שעלה על סדר היום היה כמובן מכירת הקבוצה.

 

כידוע, אמורה הפועל ת"א, על פי הסכם מכירתה ללב לבייב, לעבור לרשותו של איש העסקים כאשר היא נקייה מחובות. שניים מתוך שלושת הבעלים, משה תאומים וסמי סגול, הודיעו בישיבה שהם מוכנים לשלם את החובות כדי להעביר את המועדון נקי מחובות ללב לבייב, תוך שהם מציינים שטובת המועדון היא מעל לכל. לעומת זאת, רפי עגיב התנגד.

 

גורם בהפועל ת"א אמר ל-ynet: "עגיב מנסה להביא את הקבוצה למצב שבו האפשרות היחידה שהיא תהיה בלי חובות היא אם המועדון יוכרז כפושט רגל. הבעיה היא שאז המועדון יכנס להליכים משפטיים מסובכים ולבייב לא יקנה את הקבוצה".


רמי חליס. חוזר להרכב מול מכבי פתח תקווה (תומריקו)

 

קשר הקבוצה מסאי דגו, שלא זכה העונה לדקות משחק בליגה, הושאל לקבוצת הפועל אשקלון מהליגה הלאומית עד תום העונה. כל שחקני הקבוצה נטלו חלק באימון. המגן רמי חליס אמור לפתוח בהרכב האדומים מול מכבי פתח תקווה, במקום ג'ון פנטסיל שיצא למחנה האימונים של נבחרת גאנה לקראת אליפות אפריקה.

 

הרכב משוער: שביט אלימלך;  רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי; וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, גיל ורמוט, ברוך דגו; איליה יבוריאן (אליניב ברדה), עומר פרץ. 

 

מכבי פ"ת: התקדמות במו"מ עם בן לוז

 

קשר הפועל תל אביב לשעבר, בן לוז, שסיים את דרכו לאחרונה בבני יהודה, צפוי להצטרף בימים הקרובים למכבי פתח תקווה. לוז ועורך דינו יוסי שפרלינג נפגשו ביום שישי עם יושב ראש מכבי פ"ת, שינו זוארץ, ונשיא הקבוצה עמוס לוזון להמשך המגעים. בפגישה הושגה התקדמות בין הצדדים, אולם עדיין אין סיכום. עם זאת, בפ"ת העריכו כי בתחילת השבוע יוצג לוז כשחקן הקבוצה.


לוזון רוצה את לוז. הקשר בדרך למכבי פ"ת (חגי אהרון)

 

לפני הצטרפות לוז, יצטרך המאמן גיא לוזון להסתפק בסגל הקיים מול הפועל ת"א ונראה כי יפתח מול האדומים עם אותו הרכב, שהפסיד לבית"ר ירושלים במחזור הקודם 2:0. למרות האכזבה מיכולתם של השחקנים בטדי, לוזון לא מתכנן מהפיכה בהרכב למעט שינוי אחד אפשרי בעמדת הבלם, בו עשוי המאמן להעדיף את פבריס לוקומבו על פני שי בנאי.

 

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עמאר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי (פבריס לוקומבו), קובי גנון; אסי משיח, אוגנין לאקיץ', סטניסלאב דוברובין; רוביל סרסור, עומר גולן.


פורסם לראשונה 05/01/2006 18:50

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רפי עגיב
צילום: ראובן שוורץ
צילום: סיוון פרג'
לב לבייב
צילום: סיוון פרג'
מומלצים