שתף קטע נבחר

סוף הפרשה: סולחה בין אזולאי למסודי

בלם נצרת עילית וקשר מכבי נתניה שמו סוף לאירוע החמור ביניהם משבת האחרונה. השניים הסכימו להשאיר הכל מאחור ואזולאי יבטל את התלונה שהגיש במשטרה. ההונגרי זולטן פילופ יגיע למבחנים בנצרת עילית

הפרשה המכוערת משבת האחרונה בין עמי אזולאי, בלם נצרת עילית, ואלן מסודי, קשר מכבי נתניה, הגיעה הערב (ב') לסיומה, יומיים אחרי התקרית החמורה ביניהם בסיום המשחק בין הקבוצות. אזולאי ומסודי הגיעו לפגישה במסעדה בהרצליה, בתיווכם של מנכ"ל נתניה קובי בלדב והבעלים של נצרת עילית, אבשלום נוריאל. השניים שוחחו על התקרית החמורה ביניהם והחליטו להשאיר את הכל מאחור. מסודי התנצל בפני אזולאי על כך שהאשים את הבלם לשווא שקילל את אביו המנוח, ואזולאי מצידו התנצל על העבירה הגסה שביצע על מסודי. 

 

הפגישה עצמה התאפשרה לאחר שמסודי פנה לקצין משטרת נתניה בבקשה לאפשר לו להיפגש עם אזולאי, למרות התקנה כי אדם שהגיש תלונה נגד אדם אחר, לא יכול להיפגש עימו. בעקבות הסולחה, אזולאי מתכוון לבטל את התלונה במשטרה. פרט לשחקנים, גם הגיעו לפגישה מוטי איווניר, מאמן נצרת עילית, מנכ"ל הקבוצה יניב כהן ומצד מכבי נתניה הגיע פרט למנכ"ל בלדב, גם השוער והקפטן אבי פרץ. 

 

אזולאי ומסודי לחצו ידיים כבר כשנפגשו בכניסה למסעדה. לאחר מכן אמר עמי אזולאי: "אני סולח למסודי. אני יכול להבין למה הוא התרגז, העבירה שביצעתי עליו באמת הייתה מוגזמת. הבנתי את זה רק אחרי שראיתי את השידור בטלוויזיה. זה עדיין לא מצדיק את כל מה שקרה אחר כך, אבל מבחינתי זה כבר היסטוריה". אלן מסודי: "אזולאי לא קילל את אבא שלי, היתה פה אי הבנה. אני יצאתי מהכלים בגלל העבירה שהוא עשה עלי וכנראה שהגזמתי. אני לא ביקשתי מעמי שיבטל את התלונה, אבל אני מקווה שיעשה כך".

 

כשנשאל אזולאי האם הוא מתכוון לבטל את התלונה, הסתכל על קובי בלדב ואמר: "אני אעשה כל מה שקובי יבקש ממני. אם הוא יבקש לבטל את התלונה, אבטל אותה כבר מחר". בלדב שמע ואמר: "בטח שהתלונה תבוטל". כשנשאל מסודי מה לדעתו העונש ההולם שיקבל בועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, ענה: "משחק אחד". בלדב: "טוב שעשינו את הסולחה הזאת, בייחוד לאור האירועים אתמול בין סכנין לבית"ר ירושלים. אני מקווה שאנשים יקחו מאיתנו דוגמא וישימו סוף לכל הסכסוכים והאלימות".


מסודי ואזולאי מפגינים סולחה, הערב (צילום: רותם גרוסמן)

 

החלוץ ההונגרי זולטן פילופ ינחת מחר (ג') בצהריים בישראל ויחל להיבחן בנצרת עילית. פילופ (1.86, 29), ששיחק במספר קבוצות בהונגריה עד שהגיע לקבוצת הפאר פרנצווארוש, יערוך את הופעת הבכורה בנצרת עילית במשחק גביע טוטו נגד בני יהודה ביום רביעי. 

 

בעונה שעברה שיחק פילופ במטרסבורג מהליגה האוסטרית הראשונה, בה כבש ארבעה שערים ב-19 הופעות. איווניר, שצפה השבוע בקלטת של השחקן אותה קיבל מסוכנו הישראלי, החליט להביאו ובכוונתו להחתימו לאחר משחק הבית ביום רביעי, אם ההונגרי יצליח להרשים אותו.

 

קשר נבחרת מקדוניה, איגור ינשבסקי, שחתם בנצרת עילית, עדיין ממתין במולדתו לשחרור הבינלאומי מקבוצתו הקודמת, דיארבקירספור הטורקית, שמערימה קשיים ודורשת פיצוי כספי על שחרורו. היום שוחח ינשבסקי עם אנשי נצרת עילית ואמר להם כי ישנה התקדמות בנושא, וכי השחרור המיוחל יגיע ככל הנראה בימים הקרובים, לאחר שהטורקים הסכימו לרדת משמעותית בדרישתם.  

 

איווניר שיחרר חמישה שחקנים מההרכב הראשון מהאימון המסכם לקראת המשחק בגביע הטוטו מול בני יהודה ובמקומם הוזמנו לאימון שלושה שחקנים מקבוצת הנוער של נצרת עילית.


פורסם לראשונה 09/01/2006 20:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אלן מסודי. סולחה
צילום: גיל נחושתן
צילום: גיל נחושתן
מוטי איוניר
צילום: גיל נחושתן
מומלצים