שתף קטע נבחר

NBA: נצחון 13 רצוף לדאלאס, הביסה את מיאמי

דירק נוביצקי וג'ייסון טרי הובילו את המאבריקס לניצחון ביתי מכריע, 76:112 על ההיט. המאמן אייברי ג'ונסון: "אני לא מתלהב מנצחונות בחודש פברואר". ארבעה שחקנים מדטרויט נבחרו לאולסטאר

על רקע חולשה מסוימת של הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה דטרויט פיסטונס, נראה שהקבוצה החמה בליגה כעת היא דאלאס מאבריקס. הלילה (ו') הם סיפקו הוכחה נוספת לכך עם ניצחון מכריע, 76:112 על מיאמי היט. דאלאס, שאירחה את המדורגת שניה במזרח, ניצחה את מיאמי בכל אחד מהרבעים בנפרד ורשמה ניצחון 13 ברציפות.

 

דירק נוביצקי וג'ייסון טרי היו מצוינים בפתיחת המחצית השנייה, כל אחד מהם קלע את שלוש הנסיונות הראשונים שלו מעבר לקשת, ודאלאס רחוקה כעת ניצחון אחד מהשואת שיא הנצחונות הרצופים של הקבוצה. בכל 13 הנצחונות שמרה דאלאס את יריבותיה מתחת למאה נקודות - שיא יסוד חדש לקבוצה שנודעה בהתקפה הפרועה שלה אך העונה, תחת הדרכת המאמן אייברי ג'ונסון, הולכת ומתבססת בשני צידי המגרש. "מעולם לא התלהבתי מתוצאות והישגים בחודש פברואר", צינן המאמן את ההתלהבות ורמז על כוונות הקבוצה להמשך העונה.


דאלאס מאבריקס. הקבוצה החמה בליגה (צילום: רויטרס)

 

הגנת דאלאס בלמה את דויין וייד על 16 נק', והשחקן הפנטסטי של ההיט נעצר על פחות מ-20 נק' לראשונה מזה 12 משחקים. "זה היה כואב", הרהר בקול מאמן מיאמי, פט ריילי. לשאקיל אוניל היו השגות גיאוגרפיות: "קיבלנו טיפול בנוסח המסורתי של טקסס. היתה להם יותר אנרגיה מאשר לנו".

 

אוניל הוביל את מיאמי עם 23, וחוץ ממנו ומ'פלאש' וייד לא קלע אף שחקן ממיאמי בספרות כפולות. דירק נוביצקי קלע 27, טרי הוסיף 16, ג'וש הווארד, קית' ואן הורן וג'רי סטקהאוז 14 כ"א.

 

ארבעה משחקני החמישיה הפותחת של שיקגו בולס - בן גורדון, לואל דנג, טייסון צ'נדלר ואות'לה הרינגטון - הסתפקו ב-4 נק' לאיש, וככה אי אפשר לגבור על קבוצה מתאוששת כמו סקרמנטו קינגס, שניצחה בבית 80:98.

 

קוין מרטין ממלא היטב את מקומו של פרדראג סטויאקוביץ', הלילה קלע 23 נק'. רון ארטסט, הצלע השנייה בטרייד הגדול, קלע אמנם רק 9 נק' אבל הוסיף 7 ריבאונדים וגם 7 אסיסטים. אחרי פתיחת עונה חלשה, סקרמנטו ניצחה הלילה משחק שביעי רצוף בבית. מייק ביבי קלע 20, שאריף עבדור ראחים עלה מהספסל והוסיף 15 לקינגס, דריוש סונגאילה ואנדרס נוצ'יוני המחליפים קלעו 14 נק' כ"א לבולס.

 

ארבעה שחקנים מדטרויט נבחרו לאול סטאר

 

ארבעה משחקני דטרויט פיסטונס נבחרו לסגל נבחרת המזרח ויישבו על הספסל בליל הכוכבים הגדול של ה-NBA. ריצ'רד המילטון, צ'ונסי בילאפס, בן וואלאס וראשיד וואלאס נבחרו בידי צוות המאמנים (הקהל בחר את החמישיות, המאמנים את שחקני הספסל), וטיישון פרינס הוא שחקן החמישיה היחיד שלא ייסע ליוסטון ב-19 בפברואר.

 

הפעם האחרונה בה קיבלה קבוצה ייצוג כה דומיננטי היתה ב-1998, אז שיגרה לוס אנג'לס לייקרס את שאקיל אוניל, קובי בראיינט, אדי ג'ונס וניק ואן אקסל.


שחקני דטרויט פיסטונס. ייצוג נכבד ביוסטון (צילום: רויטרס)

 

שחקני דטרויט יצטרפו על הספסל לכריס בוש מטורונטו, פול פירס (בוסטון סלטיקס) ווינס קרטר מניו ג'רזי נטס. חמישית המזרח חזקה השנה מתמיד וכוללת את שאקיל אוניל ודויין וייד ממיאמי, לברון ג'יימס מקליבלנד, גרמיין אוניל מאינדיאנה ואלן איבירסון מפילדלפיה.

 

במערב יפתחו יאו מינג וטרייסי מגריידי מיוסטון, סטיב נאש מפיניקס, טים דאנקן מסן אנטוניו וקובי בראיינט מלוס אנג'לס לייקרס. ספסל המערב: דירק נוביצקי מדאלאס, ריי אלן מסיאטל, אלטון בראנד מלוס אנג'לס קליפרס, פאו גאסול מממפיס, קוין גארנט ממינסוטה, שון מריון מפיניקס, טוני פארקר מסן אנטוניו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
שאקיל אוניל. טיפול טקסאני
צילום: איי פי
צילום: איי פי
רון ארטסט. מתאקלם בקליפורניה
צילום: איי פי
מומלצים