שתף קטע נבחר

חגיגת הסיום של "השמיניה" תתקיים כמתוכנן

ארגוני היוצרים איימו לשבשה. המעריצים התגייסו להגנה, שיחות בין תל"י ל- HOT הביאו להחלטה שלא לשבש את האירוע

לאור שתי שיחות שהתקיימו השבוע בין נציג תל"י בשם היוצרים לנציגי HOT, החליטו במטה המאבק של היוצרים להשהות  למשך עשרה ימים את הפעילות האקטיביסטית, כ"צעד בונה אמון". משמעות הדבר היא כי אירוע הסיום של השמיניה יתקיים כסדרו. במהלך עשרת הימים האלה אמורים בעלי HOT לבחון את אפשרות קיומו של מו"מ כספי קצוב בזמן. יחד עם זאת שביתת היוצרים נמשכת.

 

בשבוע שעבר הצטרפו שחקנים חדשים לזירת המאבק בין היוצרים ל-HOT, והפעם דווקא מכיוון מפתיע: הצופים, מעריצי הסדרה "השמיניה".

 

היוצרים הודיעו על כוונתם לשבש את אירוע הסיום של הסדרה, שיערך ב"היכל נוקיה" בת"א בשבוע הבא, כפי ששיבשו שתי הקרנות נוספות מבית הכבלים, הקרנת "בחזרה לתחתית" (ערוץ 8) ואת בכורת סרטו של הבימאי דני סירקין "למראית עין".

 

התוכנית הרגיזה את הצופים האדוקים. מסר המועבר בעיקר דרך אתרים ופורומים הקשורים לסדרה קורא לצופים להגיע לאתר האירוע ו"להגן על היכל יד-אליהו... כדי שהאירוע לא יפוצץ על ידי היוצרים".

 

לא ברור איך מתכוונים הצופים להגן על ההיכל או למנוע את שיבוש אירוע-הסיום. את כניסתם למקום הם מסדירים בימים אלה, בדיוק בדרך בה עשו זאת היוצרים – באמצעות מענה על החידות הרלוונטיות באתר ערוץ הילדים, מענה שמבטיח לפותרים נכונה כרטיסי כניסה להיכל.

 

ממטה המאבק של היוצרים נמסר בשבוע שעבר כי "בשום מקרה לא התכוונו לפגוע בילדים עצמם, יש הרבה דרכים לשבש אירוע ומכיוון שמדובר באירוע של צעירים לא נשבש אותו בדרכים אלימות, אלא בכל דרך אחרת".


פורסם לראשונה 07/03/2006 16:02

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יוסי צבקר
שירה וילנסקי. תהיה באירוע
צילום: יוסי צבקר
לאתר ההטבות
מומלצים