שתף קטע נבחר

מדריך לגבר: הנקודות הרגישות ביותר בגוף האישה

לכל אשה ולכל גבר יש כמה נקודות, שאם נוגעים בהן נכון – ממריאים. בואו נתחיל עם הגברים – אלו הנקודות הרגישות ביותר אצלה, וכדאי שתגיע לשם, בשלב כלשהו

אז מה גבר גבר, אתה כבר יודע איפה כל האברים החשובים ואיך קוראים להם, נכון? וגם למצוא אותם, נכון? זה יפה. קבל ח"ח. טפח לעצמך על השכם אם צריך, אבל נשים, כידוע לך (אפילו אם אתה נורא מתאמץ להדחיק), אוהבות משחק מקדים ארוך כאורך הגלות. מה לעשות, זה מה שמכין אותן לסקס טוב.

 

ואצלנו, הנשים, משחק מקדים זה לא רק נשיקה, ליטופון על החזה והופ! יד שם, יד פה וחדירה. יש לאורך הגוף עשרות נקודות מגרות, שכנראה בכלל לא ידעת על קיומן. לא ידעת בלשון עבר, כי בשביל זה אנחנו פה.

 

בוא ללמוד איפה כדאי להתעכב, באיזה אברים אחרים בגוף אפשר להיעזר, על אילו נקודות לרפרף ואילו נקודות פשוט אסור לפספס. למה כדאי? כי ככה תעשה לה משחק מקדים מהסרטים, שיגרום לה (א) להשיב לך כגמולך, או (ב) לחלק את מספר הטלפון שלך בין החברות (או לשמור אותו לגמרי לעצמה), או (ג) שניהם.

 

הערה (ואחר כך הבהרה): כן, נכון, החברה שלך אולי לא נראית כמו הבחורה המהממת שבתמונת ה"גע בי". אז מה? זה לא אומר שהיא לא סקסית להפליא. עבור עם העכבר על הגוף שלה (או עברי... אנחנו עם ראש פתוח) אולי תלמד משהו חדש.

 

הבהרה: כדי להגיע לשיא, כדאי להתחיל מנקודות הנגיעה הקיצוניות בגוף ולהתקדם בעדינות פנימה. מה אתה לא מבין כאן? התחל בנקודות הנגיעה שבפנים, עבור לכפות הרגליים ולכפות הידיים, משם לך לגפיים עצמן, אחר כך התרכז בבטן ובגב - ורק בסוף תגיע קרוב לאברי המין. כשכבר תגיע לשם, תדע. תאמין לי שתדע. וגם תשמע.

 

עיניים (היא שוכבת על הגב)

נשים אוהבות שמנשקים להן את העיניים (כשהן סגורות). למה? ככה! כי זה אינטימי להפליא, נעים להחריד ונותן תחושה של חום ואהבה. הקפד על זה.

 

אוזניים (היא על הגב)

שכב לצידה. חבק אותה. לא סתם לחבק, ממש להכיל אותה, משהו כפיתי עוברי כזה. משהו מכיל. עכשיו לקק לה בעדינות את האוזן וזה הזמן לזרוק איזה דיבור מחרמן "את כל כך סקסית" ו"אני מת על הגוף שלך" זה אולי קצת שבלוני, אבל עובד. "קורים לי כל מיני דברים בגוף (תאלתר על זה...) רק מזה שאני שומע אותך עולה במדרגות" – הרבה יותר טוב. הנאה מובטחת.

 

שפתיים (היא על הגב)

במקום שוב פעם לדחוף את הלשון שלך פנימה ולראות אם אתה מגיע לה עד לשקדים, נסה לתת לה נשיקה אחרת. לקק לה את השפתיים בעדינות, נשוך אותן עם קצות השיניים שלך ורק אז הצמד לה נשיקה אירוטית וארוכה. נסה את זה גם כשאתה נשען על זרועותיך מעליה, גופך נוגע לא נוגע בה. אוי כמה שזה נעים...

 

צוואר (היא על הגב)

אם חצית את גיל 16, תשכח מהיקים. נו די כבר, באמת. אנחנו לא בתיכון. תפסיק למצוץ לה את הצוואר כאילו אתה ערפד, והתחל לנשוך אותו בעדינות. ואיך עושים את זה בלי לגרום לצלקות בלתי הפיכות? עם פה גדול, נשיכה עם פה גדול, ולא עמוקה (לא עמוקה!!) תגרה אותה ותיתן לה להרגיש שהיא אולי נכנסה למיטה עם לפלף מהטכניון, אבל הלפלף הזה הופך את חברבורותיו ברגע בין הסדינים והופך לנמר צעיר ואנרגטי.

 

החיבור שבין השיער לעורף (היא על הבטן)

היא שוכבת על הבטן, אתה שוכב מעליה, הבטן שלך על הגב שלה, יד ימין שלך תומכת בחזה שלה מלמטה ואתה נושף קלות על ומלקק, מוצץ ונושך את הקו המחבר את העורף שלה לקו השיער. חייתי ומסעיר.

 

בית השחי (היא על הגב)

חלק מהנשים לא יתנו לך להתקרב לבתי השחי שלהן גם כשיקפא הגיהנום. אבל אצל חלק מהנשים כל תחושת דגדוג עוברת כשהן חרמניות להפליא. ואז... לקק לה את בית השחי. זו תחושה שהיא לא מכירה, משהו חדש ו... זה עשוי להפתיע את שניכם.

 

ידיים (היא על הגב)

לקק בעדינות פס ארוך המתחיל ממפרק כף היד ועד לבית השחי. לקק ליקוקים אינטנסיביים (כן, פה מותר עם הרבה הרבה רוק) את פנים הזרוע שלה, באזור המתקרב לבית השחי.

 

כפות ידיים (היא על הגב)

קח את היד שלה, בקש ממנה להצמיד אצבעות, ואז לקק בעדינות את החיבור שבין אצבע לאצבע.

 

שדיים (היא על הגב)

טוב נו... אם אתה חייב, אז אתה יכול לגעת לה קצת בציצים. איך? ככה: שמן את הידיים בשמן תינוקות, התחל בעיסוי סביב השדיים, עבור עם הידיים על אזור החזה שמעל השדיים, אחר כך בין השדיים ואז בתנועות מעגליות על השדיים עצמם, בלי לגעת בפיטמה. חזור על זה כמה וכמה דקות, תשקיע גבר. ורק בסוף, גע בפיטמה.

 

בטן תחתונה (היא על הגב)

בקש ממנה לפסק רגליים ושב בישיבה מזרחית בין הרגליים שלה. שמן את הידיים בשמן תינוקות ועם כרית כף היד שלך עסה לה את הבטן התחתונה בסיבובים. התחל בסיבובים גדולים, מקו הערווה ועד לצלעות, והקטן את המעגל עד שתעסה לה את האזור הכי קרוב לפופיק, וחוזר חלילה. אגב, העיסוי הזה עובד נהדר גם כשהיא במחזור. נעים להפליא.

 

גב 1 (היא על הבטן)

לקק עם קצה הלשון פס אחד ארוך מעצם הזנב ועד לעורף, ובלי להטביע אותה! זה עובד מצוין גם עם אתה פשוט מרפרף עם הלשון לאורך חוט השדרה. הלשון, בייחוד אם היא קצת יבשה, תגרום גם לך לצמרמורות של עונג. ולה – חבל על הזמן!

 

גב 2 (היא על הבטן)

בקש ממנה לשכב על הבטן. שב לצידה, כך שהגוף שלך ושלה לא נוגעים זה בזה. עכשיו גע בה באופן אקראי בכל מיני חלקים של הגוף. לעיתים גע באופן מרפרף, ולעיתים עם כל כף היד. הפתע את הגוף שלה. אה, ולמה על הבטן? כי כך היא תרגיש יותר מוגנת. אה, ועוד משהו, אם "תפתיע" אותה במגע לא לעניין, למשל באיזה מגע ממוקד לרקטום שלה, היא תקום ותלך. ראה הוזהרת.

 

עצם הזנב (היא על הבטן)

רפרף עם הלשון על עצם הזנב שלה ונשוף אוויר חם באיזור. בגדול, נסה למצוא את הנשיפה האולטימטיווית. זה לא כאילו שאתה כובש פה מבצר של החיזבאללה בהר דב ומנסה להפיל את חומותיו בעזרת שרירי הפה. משהו

יותר עדין, גבר... אל תיגע ממש. להיפך. מגע קל ועדין ישלח זרמים לכל חלקי גופה. זה כמו לעשות "נעים בגב" לעצם הזנב.

 

ברכיים (היא על הבטן)

הנה מקום בגוף שלה שלא זכה לנגיעה מעולם. נסה ללקק לה את אחורי הברכיים. זה איזור מוזנח ובעל עור עדין ובלתי מטופל.

 

ירכיים (היא על הגב)

התחל במגע קל ומרפרף על פנים ירכייה ועבור לנשיקות קטנות ועדינות שיהפכו לליקוקים קטנים ועדינים. לקק בפסים ארוכים מהברך ועד לאזור המפשעה ולא. אל תיגע במפשעה, זה בדיוק העניין. תן לה לפנטז, לדמיין, לקוות ולצפות.

 

אצבעות כפות הרגליים (היא על הגב)

התמקד רגע באצבעות כפות הרגליים שלה. עסה אצבע-אצבע בעדינות. ואל תשכח לעבור על כל האצבעות. ולא ללחוץ, רק לעגל את כריות האצבעות בין כריות אצבעות כפות הידיים שלך. אה. ואתה מוזמן גם ללקק.

 

זהו. עכשיו אפשר לעבור לסקס.

 

הכתבה התפרסמה לראשונה במגזין האינטרנט "20 פלוס", של שירותי בריאות כללית

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
גע בה. רק תדע איפה
צילום: ויז'ואל/פוטוס
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים