שתף קטע נבחר

מכללות: שי דורון ומרילנד בחצי הגמר האזורי

ה'טרפס' ניצחו בסיבוב השני את סנט ג'ון 74:81, כשהגארדית הישראלית תורמת 9 נקודות ו-5 ריבאונדים. אורטל אורן ו-UCLA הודחו בידי פרדו, ליעד סואץ קלעה 14 בניצחון וילאנובה

בשנתיים האחרונות נעצרה מכללת מרילנד בסיבוב השני של ה-NCAA, אבל הלילה (ד') עלו שי דורון וחברותיה לחצי הגמר האזורי לאחר שגברו 74:81 על מכללת סנט ג'ון.

 

לדורון היה ערב פושר עם 9 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-30 דקות משחק. היא החטיאה את כל ארבעת הניסיונות שלה מחוץ לקשת ודייקה ב-9 מ-10 מקו העונשין, עד שיצאה בעצמה בחמש עבירות. שותפתה של דורון, קריסטל לנגהורן, היתה לוהטת עם 30 נקודות וה'טרפס' עלו למאזן 4-30.

 

ליעד סואץ ו-וילאנובה עלו לרבע גמר טורניר ה-NIT, בו משחקות המכללות הטובות ביותר שלא העפילו ל-NCAA. הפורוורדית הישראלית קלעה 14 נקודות בניצחון 47:59 על קסבייר בסיבוב השני ונעזרה ב-15 נקודות של ג'קי אדמצ'יק. בשלב הבא יפגשו ה'ווילדקטס' את מכללת ווסטרן קנטקי.

 

אורטל אורן תרמה אסיסט אחד בחמש דקות משחק בהפסדה של UCLA למכללת פרדו 61:54. UCLA הוליכה 49:53, 7:21 דקות לסיום, אבל לא הצליחה לקלוע סל שדה עד לסיום, ופרדו, בריצת 1:12, טיפסה לסוויט סיקסטין. ניקי בלו הוליכה את קלעיות UCLA עם 18 נק' ו-5 אסיסטים, בתוספת 15 נק' של ליסה וויליס.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
שי דורון. בפיינל פור
צילום: איי פי
מומלצים