שתף קטע נבחר

פרסום ראשון: החלוץ הארגנטיני סאנד מועמד להפועל ת"א

יצחק שום מעוניין בחלוץ באנפילד לעונה הבאה, מעמדם של יבוריאן ואוגבונה לעונה הבאה לא ברור. בקבוצה מצפים ל-20 אלף אוהדים בגמר הגביע ביום ג'. שמעון גרשון: "אנו רוצים לזכות בשביל קשטן"

בורסת השמות של שחקני החיזוק הארגנטינאים בהם מעוניין מאמן הפועל תל אביב בעונה הבאה, יצחק שום, הולכת ומתרחבת. אחרי שהבלם הארגנטיני חואן הרבז'ה ירד מהפרק, מעוניין שום בחלוץ באנפילד, חוזה גוסטבו סאנד, אשר כבש ביום שישי האחרון שער בניצחון של קבוצתו 1:3 על ארחנטינוס ג'וניורס, קבוצתו של הרבז'ה.

 

חוזה גוסטבו סאנד בן ה-26 החל את הקריירה בריבר פלייט וכרטיסו שייך לה. הוא משחק בבאנפילד כמושאל ושום התלהב ממנו בעת ששהה בארגנטינה. מקורבים לריבר פלייט טענו כי השחקן עלול להיות יקר מדי עבור הפועל תל אביב מכיוון שמועדון הצמרת הארגנטיני עשוי לדרוש עבורו סכום של כ-450 אלף דולר. הפועל תל אביב תנסה להפחית ממחיר השחקן.

 

צפו באימון המסכם של הפועל ת"א לפני הגמר (צילום וידאו: ערן קמינסקי)

סאנד כבש בעונת ה'קלאוסורה 2006' חמישה שערים, כולם במשחק ואף לא אחד בפנדל או בבעיטה חופשית. באנפילד מדורגת במקום התשיעי מחזור אחד לסיום. שום מנסה להחתים גם את הקשר לוסיאנו דל ברונו מקבוצת טירו פדרל.

 

שבוע לפני סיום העונה לא ברור מעמדם של שני חלוצי הקבוצה, איליה יבוריאן וזיטו אוגבונה, לקראת העונה הבאה. אוגבונה אמר במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון על הפועל פתח תקווה 0:3: "אני לא יודע מה הן התוכניות של יצחק שום, הוא עדיין לא דיבר איתי". יבוריאן כבש את השער הראשון, אוגבונה את השניים הבאים לאר שנכנס כמחליף בהפסקה. יבוריאן בישל לאוגבונה את אחד השערים שלו.


אוגבונה חוגג צמד נגד הפועל פ"ת (צילום: אלי אלגרט)

 

בהפועל תל אביב מצפים לכ-20 אלף אוהדים אדומים שיעודדו את הקבוצה במשחק גמר גביע המדינה ביום שלישי.

באימון שהתקיים אתמול (ב') נטל חלק החלוץ אליניב ברדה, שמקווה להתגבר על הפציעה בקרסולו ולהיות כשיר.

 

הקפטן שמעון גרשון, שהיה שותף לזכיות של הפועל תל אביב בגביע בתחילת העשור, אמר: "אי אפשר לשכוח את ההרגשה של זכיה בתואר, במיוחד כשזה גביע. מאוד מרגש לעלות למשחק גמר ובניגוד לזכיה באליפות, כאשר הכל עובר דרך הרבה משחקים לאורך עונה שלמה, הכל מתרכז הפעם במשחק אחד. הרבה אוהדים יבואו ואנחנו רוצים לשמח אותם. אנחנו רוצים לזכות בשביל הרבה אנשים, כשאחד מהם הוא דרור קשטן. אני בטוח שהוא ישמח ללכת לנבחרת עם גביע. קשה מאוד להצביע על פייבוריטית במשחק גביע ואין ספק שמצפה לנו משחק קשה".

 

הרכב משוער: שביט אלימלך; ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי; יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, ברוך דגו, גיל ורמוט; איליה יבוריאן, אליניב ברדה (איבזיטו אוגבונה).

 

 

 


פורסם לראשונה 08/05/2006 12:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יונתן האורסטוק
יצחק שום
צילום: יונתן האורסטוק
מומלצים