שתף קטע נבחר

בחיפה מאמינים: בנאדו נוטה להישאר בקבוצה

בעקבות השיחה של הבלם עם הנשיא יעקב שחר, באלופה חושבים שהקפטן שביקש לעזוב, יישאר בסופו של דבר בקבוצה. מיכאל זנדברג רוצה להמשיך בחיפה, אך במקביל מחכה להצעה מבית"ר ירושלים

קפטן מכבי חיפה, אריק בנאדו, הגיע בשעות הצהריים למשרדו של נשיא הקבוצה, יעקב שחר. בנאדו, שביקש להשתחרר מהקבוצה בשבוע שעבר, מעוניין לפתוח את חוזהו החתום לעונה הבאה ולשדרג את שכרו.

 

לאחר הפגישה סירב בנאדו לענות לעתונאים והסתפק בתגובה: "היתה לי פגישה עם יעקב שחר, כל מה שיש לי אמרתי לו, אני לא רוצה להוסיף מעבר לכך". הפגישה בין השניים תוכננה ליום ראשון, למחרת חגיגות האליפות של הקבוצה בקרית אליעזר, אך נדחתה להיום בגלל ביקור של הקבוצה בבסיס חיל האויר ברמת דוד, אמש.

 

במכבי חיפה מאמינים כי בעקבות השיחה של בנאדו עם שחר, נוטה השחקן להישאר בקבוצה וכעת הדבר תלוי ביכולת של הקפטן ושל המאמן רוני לוי לגשר על המשקעים שנותרו, בעקבות השיחה ביניהם בשבוע שעבר. 


בנאדו בדרכו לפגישה עם שחר, היום (צילום: ערן קמינסקי)

 

לפני מספר ימים ביקש בנאדו לעזוב את הקבוצה, ככל הנראה כאקט של משא ומתן עם הקבוצה, אך להפתעתו נענה בחיוב וקיבל רשות לעזוב את האלופה. יעקב שחר הגיב על הודעת בנאדו: "אני לא שמעתי שבנאדו רוצה לעזוב. הוא הזמין את עצמו ונראה מה יש לו לומר. גם אני אומר את מה שיש לי".

 

בפגישה משולשת שנערכה קודם לכן בין קשר מכבי חיפה, מיכאל זנדברג לבין אביו ועורך דינו, מורן מאירי הוחלט לחכות לסיום העונה ולבדוק את הצעתה של בית"ר ירושלים המעוניינת בשחקן. למרות שזנדברג הודיע כי הוא מעוניין להמשיך במכבי חיפה, הוא יעדיף לחכות להצעה מבית"ר שתהיה גדולה יותר.

 

בחיפה מצפים שזנדברג ישיב בהקדם על ההצעה שהועברה לו מהקבוצה והוגדרה על ידי אנשי מכבי חיפה כהצעה יפה מאוד. בחיפה טוענים כי זנדברג מתמהמה מעט עם החלטתו ומקווים כי ימסור אותה בקרוב.


פורסם לראשונה 08/05/2006 14:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערן קמינסקי
יעקב שחר
צילום: ערן קמינסקי
מומלצים