שתף קטע נבחר

אוגבונה: "אני מתכוון להישאר בהפועל ת"א"

החלוץ הניגרי של האדומים, שבישל את שער הניצחון בגמר הגביע: "שום מאמן גדול, אבל לא עשיתי דבר בשביל להרשים אותו. אף אחד לא דיבר איתי לגבי העונה הבאה, אבל יש לי חוזה"

החלוץ הניגרי של הפועל תל אביב, זיטו אוגבונה, עבר שבוע חלומי. פעמיים הוא עלה כמחליף והיה מהגורמים הישירים לניצחון של קבוצתו. בשבת האחרונה הוא כבש צמד בניצחון 0:3 על הפועל פתח תקווה ואתמול בישל את שער הניצחון של איליה יבוריאן בניצחון 0:1 על בני יהודה בגמר הגביע.

 

עבור אוגבונה מדובר בפיצוי הולם לתקופה הקשה שעבר, כאשר לא תפס מקום קבוע בהרכב ולא הצליח בהרבה משחקים בהם שותף למצוא את הרשת. גם השמועות לפיהן המאמן הבא יצחק שום אינו מעוניין בשרותיו לא תרמו לביטחון שלו.


אוגבונה חוגג עם האוהדים. תואר ראשון בקריירה (צילום: אלי אלגרט)

 

היום האחרון של החלוץ היה מאושר: "היה כיף מאוד כשזכינו, ובוודאי שזה היה היום הגדול ביותר עבורי השנה, כי מעולם לא זכיתי בתואר קודם לכן. היה לי קשה בתחילת העונה, כי עברתי הרבה פציעות ולא עשיתי הכנה טובה. לא השתתפתי במחנה האימונים בהולנד ודבר כזה פוגע בך כמקצוען".

 

כזכור אמר אוגבונה במסיבת העיתונאים בשבת כי שום עדיין לא דיבר איתו לגבי העונה הבאה וכי הוא לא יודע מה התכניות שלו. היום נשמע אוגבונה בטוח יותר: "יש לי חוזה בהפועל תל אביב לעונה הבאה ואני מתכוון להישאר שם. לא עשיתי את מה שעשיתי בשני המשחקים האחרונים כדי להרשים את שום ולא את אף אחד. עשיתי את זה כי בשביל זה אני בקבוצה ולא בשביל שישאירו אותי. ככה זה היה צריך להיות וזה מה שקרה. אני צריך להרשים רק את עצמי ולא אף אחד אחר".

 

אוגבונה הוסיף: "אף אחד עוד לא דיבר איתי לקראת העונה הבאה. שמעתי שמועות ששמעון גרשון עוזב, אבל אני לא יודע על זה שום דבר. אין ספק שאם הוא יעזוב זו תהיה מכה קשה להפועל תל אביב, כי הוא יהווה אבידה קשה".

 

על הסיכויים של הפועל תל אביב לשחזר את העונה החלומית בגביע אופ"א מלפני ארבע שנים, אמר אוגבונה: "שום יביא איתו הפתעות ושמעתי שהוא מאמן גדול שעשה דברים גדולים בפנאתינייקוס. הרבה יהיה תלוי בו ואני מאחל לו בהצלחה".

 

כרטיסים למשחק האחרון של הפועל תל אביב בליגה נגד מכבי פתח תקווה ניתן יהיה להשיג במכירה מוקדמת במחירים של 30 שקלים לנוער וחיילים ו-60 שקלים למבוגר. ביום המשחק יעלו הכרטיסים 80 למבוגר ו-40 לנוער וחיילים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים