שתף קטע נבחר

ברירת האורגני

עד לא מזמן עורר בי הטרנד האורגני בעיקר סלידה של מי שלא יכול לראות אנשים משלמים פי ארבעה על אוכל, רק בגלל שלא הינדסו אותו גנטית, בזמן שלאחרים אין מספיק כסף לרכוש אפילו עגבנייה זרחנית מרוב כימיקלים. אבל אחרי שחלף פרץ הסוציאליזם הזה, נאלצתי להודות: האוכל האורגני פשוט הרבה יותר טעים

אחרי הפרויקט שנועד למפות את המבורגריות ארצנו, החלטתי לסור למקום שבו כל מה שלא צמח על הקרקע, מבשר ועד כימיקל, הוא מוקצה. וטוב שכך, אחרת לא הייתי מגלה לעולם את בית הקפה האורגני "יומן נייצ'ר".

 

האמת, עד לא מזמן עורר בי הטרנד האורגני בעיקר סלידה של מי שלא יכול לראות אנשים משלמים פי ארבעה על אוכל, רק בגלל שלא הינדסו אותו גנטית, בזמן שלאחרים אין מספיק כסף לרכוש אפילו עגבנייה זרחנית מרוב כימיקלים. אבל אחרי שחלף פרץ הסוציאליזם הזה, נאלצתי להודות ביני לבין עצמי שאין מה לעשות: האוכל האורגני פשוט הרבה יותר טעים.

 

ב"יומן נייצ'ר" יש כמעט כל מה שאפשר למצוא בבית קפה אחר, מסנדוויצ'ים עשויים כטורטיות (האנטי פסטי והלבנה הם אולי שני הסנדוויצ'ים הטובים ביותר שאכלתי לאחרונה), דרך סלטים עם פירות יבשים ועלי חמנייה (הלו, למחוק את החיוכים שם בסוף, זה שאני שקוע באוכל אורגני כרגע לא אומר שאיבדתי את המאסה) ועד למנות מורכבות ממש כמו טופו ביין, שזה קצת כמו כבד אווז, רק בלי הכבד. יש גם בירות אורגניות מצוינות, מסוג אייל ולאגר, ואגף מיוחד לשייקים אורגניים (כולל, אגב, שייק-באמת-ג'ינג'ר). וגם אם ההתפעלות מהמקום ומההיצע לא תעביר אותי לצד השני של עולם המסעדות, היא בהחלט עשויה לגרום לי לקחת שם פסקי זמן תכופים מכל המזון המתועש שמסביבנו.

 

יומן נייצ'ר, בן יהודה 69 ת"א, 03-5290262

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביגיל עוזי
כולל שייק-באמת-ג'ינג'ר
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים