שתף קטע נבחר

מיקרוסופט מאפשרת להוריד בטא של Office 2007

מיקרוסופט מזמינה את המשתמשים להוריד חינם את החבילה, בנפח 75 מגה בייט עד 1 גיגה בייט, כדי להתרשם ממנה. המילכוד: הגירסה תפוג ב-1 בפברואר, 2007, ולאחר תאריך זה, רבות מהאפשרויות ינוטרלו

מיקרוסופט מציעה להורדה חינם את גירסת הבטא השנייה של חבילת היישומים Office 2007, שהושקה אתמול ביחד עם גירסת בטא שנייה ל-Windows Vista. יו"ר מיקרוסופט, ביל גייטס, הכריז על השקת הגירסאות החדשות במסגרת נאומו בכנס מהנדסי החומרה השנתי (WinHEC) בסיאטל.

 

כל משתמש יכול להוריד את החבילה, בנפח 75 מגה בייט עד 1 גיגה בייט (על פי הרכיבים שנבחרו). ההורדה חינם, אך הגירסה הזו תפוג ב-1 בפברואר, 2007. לאחר תאריך זו, רבות מהאפשרויות ינוטרלו, על פי מיקרוסופט.

 

כדי להוריד את גירסת הבטא, על המשתמשים להירשם תחילה עם שם ומשתמשים של Windows Live ID (לשעבר פספורט). כמו כן, יש למלא טופס הנוגע להרגלי השימוש של המשתמש במחשב, מקום עבודתו ועוד.

 

מה יש באופיס 2007?

 

במיקרוסופט מסבירים, כי החבילה החדשה מיישמת חוויית משתמש אינטואיטיבית יותר באמצעות ממשק החדש, ופונקציונליות רבה יותר לעסקים, הכוללת אפשרות לנהל מידע באופן המותאם לצורכי המשתמש, עבודה משותפת ברשת באמצעות Office SharePoint 2007 ו-Office Groove 2007, ומנוע חיפוש ארגוני, שידע לשלוף מידע מכל מערכות הארגון. במקביל, אתר Office Live יציע שירותים משלימים לחבילה הזו עבור עסקים קטנים.

 

החבילה כוללת לראשונה "ממשק מונחה תוצאה" שאמור לעזור לפתור את בעית ההתמצאות על ידי כך שיציף את הכלים הרלוונטיים קדימה ויתן כלים יותר ויזאוליים. המשמעות: התפריטים הרגילים לא נמצאים עוד ביישומי אופיס החדשים, ואת מקומם תפסה רצועת כלים המכונה ribbon.

 

מעבר בין האפשרויות של ה-ribbon יפרוש בפנינו את כל הכלים הרלוונטיים לאותה אפשרות (מבלי שנאלץ לפתוח עוד תפריטים ותפריטי משנה). נוסף על כך, הממשק מציג עבור כל כלי ביאורים (Tooltips) גדולים וברורים המסבירים אודותיו. משתמש שירצה לעצב את המסמך שלו או להוסיף לו פונקציונליות לא יצטרך להיות מומחה גדול או לחפש ארוכות בתפריטים ואפשרויות. הכל יהיה פרוש לפניו. לחצו כאן לסקירה מלאה של הגירסה בעברית.

 

תמיכה ב-SMS

 

אחת התוספות המעניינות בגירסת הבטא השנייה נוגעת להחלטה להוסיף תמיכה במשלוח הודעות SMS מתוך ה-Outlook. משתמשי התוכנה יוכלו לשלוח הודעות טקסט ישירות למכשיר הטלפון הסלולרי של אנשי הקשר שלהם ולקבל תגובות לתיבת הדוא"ל הנכנס. נוסף על כך, ניתן להגדיר את היומן של אאוטלוק למשלוח אוטומטי של הודעות טקסט לסלולרי כתזכורת לאירועים הרשומים בו.

 

התמיכה ב-SMS מתווספת על יכולות המסרים המידיים, הדואר האלקטרוני והדוא"ל הקולי שכבר משולבות בתוכנה, בעזרת שרת Live Communications ו-Exchange. במילים אחרות, מיקרוסופט הופכת את אאוטלוק למרכז תקשורת המאחד את כל סוגי התקשורת של המשתמש. עם זאת, בשלב הראשון שירות ה-SMS יוצע רק בארה"ב, על ידי הספקית Verizon.

 

יכולת חדשה נוספת תאפשר למשתמשים לגשת ליומני האאוטלוק שלהם באמצעות הקול. המשתמשים יוכלו להתקשר למספר טלפון ולשמוע את פירוט האירועים הקרובים ביומן שלהם, באמצעות מערכת של מענה קולי אינטראקטיבי (IVR) שתזהה את קולם. המשתמשים יוכלו לדחות או לקבוע מחדש פגישות באמצעות קולם.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אופיס להורדה לתקופה מוגבלת
מומלצים