שתף קטע נבחר

ריקי מרטין לא יופיע בישראל

עכשיו זה סופי: ריקי מרטין לא יגיע לארץ. הכסף יוחזר לרוכשי הכרטיסים, שכידוע לא היו רבים במיוחד

הופעתו של הזמר ריקי מרטין, שאמורה הייתה להתקיים בשבת הבאה (3 ביוני), בוטלה. במהלך החודשיים האחרונים הידיעות על ביטול הופעתו של מרטין חזרו ונשנו. לפני כחודש נודע כי מכירת הכרטיסים להופעתו של מרטין הופסקה עקב מכירות עגומות. לאחר מכן, הזמין המפיק מרסל אברהם כתבי תרבות ישראלים למסיבת עיתונאים שנערכה בספרד, שם סיפר מרטין כי יופיע בישראל למרות הכול. אך היום (שבת) מתברר כי בכל זאת החליטו מרטין והמפיקים לבטל את ההופעה.

 

מהפקת המופע נמסר "מרטין יבקר בישראל בעתיד ומצטער על אי הנוחות שנגרמה לקהל המעריצים בישראל. הכסף יוחזר במיידי לכלל דורשי הכרטיסים".

 

הופעתו של מרטין אמורה הייתה להתקיים באותו ערב בו יופיע הרכב ההיפ הופ המצליח "בלד אייד פיז" בישראל. כבר צויין בעבר כי ספק אם שוק המוזיקה בישראל יוכל לספוג שני מופעים בסדר גודל שכזה, הן מבחינת מכירות הכרטיסים והן מבחינת הסיקור התקשורתי. עוד לפני שהופסקה מכירת הכרטיסים למרטין, החליטה הפקת המופע לשנות את מיקום המופע של מרטין ולהעבירו מהאמפי פארק בראשון לציון, לאמפי פארק ברעננה, מתחם קטן הרבה יותר. עד כה להופעתו של מרטין נמכרו רק כמה מאות כרטיסים. לעומת זאת להופעתם של ה"בלק אייד פיז" נמכרו כ-17 אלף כרטיסים.

 

מרטין הוא האמן השני המבטל את בואו לישראל בתקופה האחרונה. הזמרת קלי קלארקסון אמורה הייתה להופיע בישראל לפני כשלושה חודשים, אך ביטלה ברגע האחרון בשל מחלה.

 

  • והבהרה לגולשים: כמו תמיד ביקשנו לחלק לכם כרטיסים למופעים החמים של הקיץ. בחמישי האחרון קיימנו ב-ynet חידון קצרצר אודות הלטיני המבטל. בעקבות הביטול המבצע לא יתקיים. עמכם, וגם עמנו, הסליחה. אבל לא לדאוג: יש עוד מופעים בקיץ הקרוב. פרטים בהמשך.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים