שתף קטע נבחר

לאומי קארד: ניתוח הוצאות אישי באתר האינטרנט

משיקה שירות המאפשר ללקוחותיה לפלח את הוצאותיהם בכרטיס האשראי, במטרה לעזור להם לנהל ולתכנן את ההוצאות

לאומי קארד משיקה שירות חדש ללקוחותיה באתר האינטרנט שלה  - ניתוח הוצאות פיננסיות אישי. השירות מאפשר פילוח ההוצאות במגוון חתכים ונועד להוות כלי עזר בניהול ותכנון ההוצאות בכרטיס האשראי.

 

אבי צימרמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות לאומי קארד, אמר כי "מטרת השירות היא להעניק לצרכן כלים פשוטים ונוחים שישרתו אותו בתכנון הוצאותיו היומיומיות. לדבריו, "אין לי ספק כי השירות יהיה שימושי ביותר, שכן כל לקוח ירצה לבחון את מדיניות ההוצאות שלו, ללמוד מכך על דרך התנהלותו הצרכנית ולהפיק לקחים לעתיד".

 

בין החיתוכים שמציעה לאומי קארד באתר: סיכום הוצאות חודשיות לפי כרטיס, או עבור כל הכרטיסים במרוכז; סיכום ההוצאות לפי תקופה - בחיתוך לחודשי השנה או לשנים אחורה; השוואת ההוצאות תקופה מול תקופה; פירוט הוצאות חודשיות – כמה כסף הוצא בכל חודש וכמה עסקות התבצעו בו; חיתוך ההוצאות לפי ענפים, הכוללים בין היתר – ביטוח, דלק, מזון ומשקאות, טיסות ותיירות, שירותי עירייה וממשלה, פנאי ובידור; וכן חיתוך לפי סוגי העסקות - רגילות, דחויות ותשלומים.

 

החיתוכים מוצגים בצורת גרפים וטבלאות המקלים על הקריאה ועל ניתוח הפעילות, ואינו כרוך בתשלום.

 

אגב, גם חברת cal מציעה באתר שלה שירות דומה, עם אפשרות לבצע חיתוך נרחב על כל עסקותיו: לפי ענף, לפי בית-עסק, עסקות ארץ וחו"ל, סוג העסקאות, וכן אפשרות לצפות ולעקוב אחר ההוצאות והחיובים בכרטיס במהלך כל החודש.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים